Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tilbage til fast grund igen

2 deltagere

 :: Områder :: Protus

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Man Feb 11, 2013 1:58 am

//Næste morgen//

Luna glippede forsigtigt med øjnene og gned hænderne ned over ansigtet, før han svang benene ud over sengekanten og gik halv sovende ind på badeværelset. Han trak sit nattøj af og vaskede sit ansigt og overkrop, før han gik ind i soveværelset igen. Han åbnede sit skab og kiggede lidt på tøjet. Han havde helt glemt alt omkring Sora og det hele lå som et minde fra en drøm. Han trak et pænt hvidt og sandfarvet sæt tøj frem og kiggede på det, overvejende.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Man Feb 11, 2013 6:34 am

Sora så hen på Luna da han hørte ham vågne op. han sad samme sted han havde sat sig da han var kommet tilbage. hna sad bare og betragtede at den lille dæmon gik rundt og var morgentræt. det var tydeligt knægten havde glemt han var her og det passede ham nu meget godt, for han ville helst ikke lave for meget om på drengens morgenrytme også fordi han selv snart vil være væk igen. han så lidt betaget på den lille dreng. han var nu meget sød at se på, meget uskyldig. han rystede lidt på hovedet af sig selv og rejste sig roligt op.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Man Feb 11, 2013 6:56 am

Der gik et sæt i Luna da han opdagede at han ikke var alene "Dig!?" sagde han forbavset og lagde armene om sin krop og gik kort i panik og rev dynen op foran sig "Jeg .. jeg troede .. " begyndte han så "kig væk" sagde han så og rødmede i hele ansigtet. Han var slet ikke vant til at der var nogen .. overhovedet i hans værelse. Åh hvor var det pinligt! Så pinligt! Indtil det gik op for ham .. at han var pinlig over at han så på ham, han var jo en dreng ligesom ham selv .. også blev det pludseligt endnu mere pinligt for ham og han vidste slet ikke hvad han skulle gøre af sig selv "Gå" sagde han så og kiggede ned og knugede dynen indtil sig.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Man Feb 11, 2013 7:12 am

Sora lagde hovedet på skrå over Lunas reaktion og smilte blot lidt tid af ham. han sagde ikke noget og stod helt stille på sin plads. han stod bare og betragtede dæmonen og morede sig lidt over han blev så pinlig berørt over at han så ham afklædt. stille rystede han på hovedet og lænede sig lidt op af vindueskarmen "gå? er du allerede træt af mit selvskab?" spurgte han roligt og kørte en hånd igennem sit røde strittende hår. han havde ikke lyst til at gå da han egentlig nød at være der og fordi han syntes at Luna var morsom at være inærheden af. roligt gik han hen mod den lille dæmon og tog lidt fat i hans dyne "er du genert?" spurgte han drilsk,
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Man Feb 11, 2013 7:18 am

Luna var helt rosarød hen over kinderne og bed tænderne lidt sammen, han vidste ikke hvad han skulle sige. Han knugede lidt hårdere fast om dynen da han tog fat i den. Han kiggede lidt usikkert op på ham "Ne-nej jeg .. " prøvede han, men han kunne ikke finde ud af hvad han skulle sige "Jeg kan bare ikke lide .. at du skal se mig uden tøj" mumlede han så og kiggede ned igen. Han kunne ikke helt finde ud af hvad han synes om Sora .. på en måde kunne han godt lide at han var her, det var rart at være sammen med nogen .. men han ville jo ikke indrømme det ..
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Man Feb 11, 2013 7:34 am

Sora så lidt betragtende på den lille dæmon og hævede øjenbrynet lidt. der var nu nået meget charmerende over den lille dæmon. ha var køn og meget betagende at kigge på. Sora rystede stille på hovedet af sig selv. Luna var jo en dreng så det var nået mærkeligt at tænke på ham. han slap roligt dynen igen "jeg har j allerede set det... så det er lidt forsent?" sagde han roligt og lagde hovedet spørgende på skrå, men smlilte så skævt til drengen og gik nogle skridt tilbage, hvorefter han vente ryggen til. hvis Luna ikke ville have han skulle kigge skulle han selvfølgelig ikke kigge,
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen - Page 2 Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen


 :: Områder :: Protus

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum