Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

tilbage til fast grund igen

2 deltagere

 :: Områder :: Protus

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

tilbage til fast grund igen Empty tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Søn Jan 27, 2013 10:01 am

med rolige lette skridt bevægede Sora sig ned fra skibet han havde sejlet med i næsten en uge. en lang og trættene tur med næsten ingen ombord og derfor næsten ingen blod. et lille suk forlod den trætte vampyrs læber og stille kørte han en hånd gennem sit røde hår. Sora bevægede sig videre over broen og videre ind i havne byen. der var ikke så mange mennesker, da det var ved at blive godt sent. en lille brise strøg blidt igennem det røde hår og det fik den trætte vampyr til at standse op, lukke øjnene og bare nyde det lidt. der var stille, køligt og mørkt. alt hvad han havde brug for lige i dette øjeblik. efter nogle sekunder hvor han bare stod der og nød det, åbnede han sine øjne langsomt og gik videre igennem byen, med det rolige blik søgte han efter et eventuelt muligt sted at kunne overnatte.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Søn Jan 27, 2013 11:14 am

Luna havde trukket hætten lagt nedover sit hoved, ingen måtte se ham .. specielt ikke nogen der kendte ham. De var jo de gode, det gik ikke at han rendte rundt og lavede ballade .. men åh. Han sad på hug bag en af de store kasser og holdt øje med skibet der sejlede i land. Det mest spændende var, hvem der ankom med skibet? Han fik da øje på en rødhåret fyr og smilede. Han gik hen imod ham og kom 'uheldigvis' til at rende ind i ham, men .. hvad .. han .. havde jo ingenting på sig. Helt i chok mærkede han ham på brystet og så hurtigt op fra hætten og trak den dog hurtigt ned igen "U-Undskyld jeg .. je.. " prøvede han og det var tydeligt at han havde været ude på at tage noget fra ham.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Søn Jan 27, 2013 12:54 pm

Sora mærkede en bumbe ind i ham og havde godt mærket hånden der tydeligvis ledte efter noget. med en hurtig og let bevægelse greb han fat i drengens håndled og træk ham helt tæt på sig "undskyld hvad?... kunne du ikke finde det du ledte efter?" spurgte han små irriteret over, da han ligenu ikke var i humør til små tyveknægte. Sora så hurtigt omkring for af sikre sig der ikke var nogle der lagde mærke til dem, hvorefter han træk knægten med ind i en lille gyde og skubbede ham mod væggen. det var nu helt fint den lille møgunge havde bumbet ind i ham, for nu kunne han få lidt mad. Sora så direkte ind i drengens øjne, da han havde fået hætten af ham imens han havde trukket knægten med ind gydem og pressede ham hårdt mod væggen så han ikke kunne slippe væk. først studerede Sora drengens horn lidt og smilte skævt for sig selv. en dæmon godt blod "det er okay... for jeg er tørstig" sagde han med et koldt smil og nærmede sig langsomt knægtens hals. dette skulle gå hurtigt for Sora manglede blod og han skulle have det før drengen begyndte at kæmpe imod.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Man Jan 28, 2013 3:42 am

Luna vred sig lidt, hva-hvad han var .. han var vampyr, han havde aldrig mødt .. eller jo en gang, men det havde kun været meget kort til et selskab. Han kiggede ham i øjnene for at få bekræftet hans tanker, vampyr, men hans øjne flakkede og han så væk og begyndte så at vride sig. Han vidste ikke særligt meget om vampyrer og det var ikke særligt betryggende "Nej nej slip mig! Ikke bid mig!" sagde han så panisk "ikke bid mig" prøvede han, det eneste han kunne tænke på var .. hvad hans forældre ville sige hvis de så bidemærker på hans hals .. det faldt ham slet ikke ind at han måske ville dø "Vær sød .. ikke gør så man kan se det" klynkede han så og var ikke sikker på om det nyttede noget at blive ved med at kæmpe eller om det var formålsløst "Hvis .. Hvis nu du for lov at bide et andet sted? .. et sted man ikke kan se .. så .. lade jeg være med at kæmpe imod og du kan drikke så meget du vil, bare jeg ikke dør" prøvede han så og sank nervøst.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Man Jan 28, 2013 5:54 am

Sora lyttede til dæmonens ynkelig klynken og rystede blot opgivende på hovedet, hvorefter han roligt slikkede drengen på halsen og gjorde klar til at bide. men i det sekundt han hørte tilbudet stoppede han roligt sig selv og så koldt på drengen "og hvilket sted ville være bedre for mig end halsen?... blodet i din hals er noget af det reneste og bedste blod i din lille krop.. og hvad godt ville der være for mig ikke at må drikke til jeg ikke tørster mere... og du er ikke stærk nok til at komme væk alligevel, så jeg er ligeglad med et du stritter imod, for lige så snart jeg har tænderne i dig bliver du bare svagere og svagere... så dit tibud er latterligt... men prøv med noget andet... hvad an du tilbyde mig?" sagde han i en lang tale, med en meget hånene tone og det var tydeligt at denne vampyr ikke ville gå med til alt.. det skulle være et rigtig godt tilbud før der var noget der kunne interessere ham. Sora så dybt ind i drengens øjne. det var tydeligt Sora var meget sulten, for hans røde øjne lyste nærmest op.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Man Jan 28, 2013 6:28 am

Luna knugede kort hænderne og fik gåsehud da han slikkede ham på halsne og så ham nervøst i øjnene "Je ..Jeg ved det ikke.. jeg ved ikke hvor der ellers er godt" sagde han så og kunne ikke se ham i øjnene i mere end få sekunder af gangen. Hans øjne .. de var så røde .. det var næsten så de brændte. Han sank "Jeg gør .. næsten hvad som helst .." tiggede han så og prøvede at holde øjenkontakten uden at se nervøst væk, han ville gerne vise ham at han mente det. Det betød virkeligt meget hvis han kunne slippe for tydelige tegn på at han havde været udenfor så sent .. det var jo ikke ligefrem fordi han havde nogen venner udenfor deres hjem .. nej nej, det måtte ikke ske. Hvis han dog bare kunne forstå "Jeg er adelig! Jeg kan ikke vise mig med bidemærker!" sagde han så desperat og vred sig "Please, forstå!" sagde han så og prøvede at komme fri ved at skubbe ham i brystkassen "slip mig!"
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Man Jan 28, 2013 6:53 am

Sora grinte bare af knægten da han ikke havde et tilbud og nærmede sig igen hans hals og skulle lige til at bide, da han hørte ordet adelig. se nu kunne de snakke, de var jo en del værd. roligt træk Sora hovedet tibage igen og betragtede drengen lidt tid. det lille skub i brsytkassen reagerede Sora næsten ikke på. han trykkede ham blot hårdt mod væggen og smilte slesk "adelig siger du... ser du... jeg mangler tit penge.. vi kan lave en aftale... jeg bider dig i håndledet, nemt at skjule og jeg suger blod nok til at mætte mig så jeg kan finde mig et eller andet menneske, sp jeg dræber dig ikke oog du kæmper ikke imod... tilgengæld skal vi være 'venner' fra nu af.. du skal give mig penge når jeg mangler og hvis jeg mangler et sted at være skal jeg have lov til at bo ved dig på dit værelse.. aftale?" sagde han så med det sleske smil og et dybt og isenekoldt blik, som så direkte ind i drengens øjne.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Man Jan 28, 2013 7:32 am

Luna kiggede på ham og blev mere rolig, på trods af hans hjerte stadig bankede hurtigt afsted. Han nikkede forsigtigt "O-Okay" sagde han så og ville let kunne skaffe penge, men den var dog lidt sværere for ham den med at han skulle bo sammen med ham, men han blev nødt til at tage imod tilbuddet for han fik stensikkert ikke et bedre fra ham. Han trak op i sit ærme og blottede sit håndled, der var aldrig nogen der havde bidt ham før .. gjorde det ondt? eller ville det bare være et lille stik? Han fugtede sine læber lidt nervøst og rakte ham sit håndled "Gør det forsigtigt" mumlede han så stille og så op på ham, med nervøse øjne, men så så væk og gjorde sig parat til at han bed ham. Kneb øjnene lidt i og tog en dyb indeåndig.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Man Jan 28, 2013 8:07 am

Sora smilte skævt da tilbudet blev taget imod, dette var en god aftale. han så lidt på drengens håndled og grinet svagt. roligt trak han drengens håndled op til sig og stak roligt de to sylespise tænder igennem huden og videre ned i blodårene. det finde røde blod piplede lidt ud, men det meste fik Sora suget ind. det varme blod fylde godt op i hans mund, før han sank og sugede mere. smagen var så fantastisk og virkelig savnet. det var ikke lige så tit Sora fik dæmon blod, så det var en stor fornøgelse at smage den savnede smag igen. der gik lidt tid med Sora bare nød blodet og det kunne næsten virke som om han ikke havde tænkt sig at stoppe igen. den tanke havde Sora da også haft, men en aftale er en aftale. rolig træk han sine tænder ud af drengens håndled og slap grebet i hans håndled "mmh... lækkert" sagde vampyren og tørrede roligt den smule blod væk der var trilled ned over hans hage fra hans mundvige.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Ons Feb 06, 2013 7:11 am

Luna gispede let og blev anspændt i kroppen da hans tænder gled ned i håndledet på ham. Han kiggede på ham, åh gud han bed ham .. han drak hans blod! Han bed tænderne lidt sammen og måtte kæmpe med sig selv for ikke at trække håndledet til sig. Åh gud bare han ikke havde snydt ham, stop nu, hvorfor stoppede han ikke. Han åndede så lettet ud da han trak sine tænder ud igen og kunne godt mærke blodtabet lidt, da han pludseligt følte sig en lille smule døsig i kroppen. Han lod sin hånd gled ned langs sin side igen og kiggede på ham "Må jeg gå nu?" spurgte han så og trak sit ærme ned over sit håndled igen, selvom bidet efterlod små blodpletter på hans trøje, men det kunne han ikke tænke over nu. Han ville bare hjem og håbe på at vampyren aldrig fandt ham igen .. selvom det var mere eller mindre let, så mange adelige fandtes der jo heller ikke ligefrem i byen.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Ons Feb 06, 2013 7:31 am

Sora grinte lidt af det hans sagde og rystede stille på hovedet "tror du du slipper så nemt af med mig?.. helt ærligt hvilken Vampyr ville jeg dog være hvis jeg ikke med det samme tager vores aftale i brug" sagde han roligt og lagde armene over kors med et slesk smil på læben der stadig havde lidt blod på sig, som han så stille slikkede væk. Sora havde intet sted at være natten over, for han ville ikke rejse om natten. selvom han var vampyr kunne han bedst lide at rejse om dagen og slappe af og så videre om natten. han gik lidt tættere på den lille adelige dæmon og betragtede ham i lidt tid "jeg skal overnatte ved dig i aften..." sagde han roligt med et snert af kulde i stemmen. der var sikkert også nogle smukke tjeneste piger han kunne kigge på og endda dræne for blod. han grinte lidt af tanken og så så igen på Dæmonen "hvad hedder du knægt?... fulde navn?" spurgte han så mere bestemt efter og så direkte ind i drengens øjne.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Ons Feb 06, 2013 7:52 am

Luna så kort ned, da han sagde at han skulle overnatte ved ham, satans også. Han kiggede op på ham igen "Luna .. L-Luna Jez Bravesome" sagde han så og forventede et grin, jaja, hans navn var et pige navn "Men hvis du skal sove hos mig, skal du også opfører dig ordentligt" sagde han så lidt strengt, han ville ikke have ballade "mine forældre skal ikke finde ud af at der bor en vampyr hos os" sagde han så, selvom godset var ret stort, så ville de jo finde ud af det, hvis der pludseligt opstod ballade og folk .. d-døde og sådan "Du må ikke dræbe nogen .. okay?" sagde han så forsigtigt lidt bedende. Han ville ikke have han dræbte tjeneste folket, de havde jo aldrig gjort noget forkert og de skulle slet ikke blive dræbt fordi han havde ladet en vampyr sove i deres hjem.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Ons Feb 06, 2013 8:13 am

Sora rystede lidt på hovedet af navnet, men grinte ikke han havde jo selv ikke det mest drengede navn "Luna hmm... Sora Taruk" sagde han roligt og studerede Lunas horn i lidt tid. han smilte så roligt og begyndte at grine da han kom til alle de regler der pludselig var kommen. det fik ham til at ryste på hovedet "næ nej du... de regler indgik ikke i vores aftale... bare rolig dine forældre vil ikke vide du har lukket mig ind..." sagde han med et lille grin og smilte lumsk til den lille dæmon. han så lidt op på himlen og tænkte tingene igennem, hvorefter han så så på dæmonen igen "jeg slår ikke nogen ihjel... det kan jeg godt love" sagde han så og lagde hovedet let på skrå, for han kunne godt regne ud at et døds fald ville være for åbenlyst, men han plejede ikke have noget problem med at forføre tjeneste piger. han grinte lidt af sine egne tanker og rystede lidt på hovedet.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Ons Feb 06, 2013 8:20 am

Luna kunne ikke lide hans lumske smilen og urgh, hvad var det han havde rodet sig ud i. Han nikkede forsigtigt, okay i det mindste grinte han ikke "Okay .. " sagde han så lidt opgivende og begyndte at gå "Følg med .." mumlede han så. Der var ikke langt til deres gods herfra, da de havde udsigt ud over havet. Han sagde intet imens de gik, han havde mange tanker, prøvede at finde en løsning på sit problem, hvordan skulle han slippe af med ham?

Han gik ind af bag indgangen sammen med ham og blev lukket ind uden nogen spørgen. Han gik en lille genvej op til sit værelse, for at de ikke skulle blive opdaget. Han lukkede døren bag dem begge "du kan sove på sofaen .. hvis i overhovedet sover?" mumlede han så og satte sig på sin seng.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Ons Feb 06, 2013 8:39 am

Sora fulgte roligt med den lille Dæmon hen til det store gods og smilte roligt til manden der lukkede dem ind. med e meget studerende blik så han rundt omkring på ting de gik forbi og huskede kende tegn så han ville kunne finde rundt, hvis der nu var noget han havde lyst til. han gik med ind på værelset og gik rundt og undersøgte tingene på hans værelse "jeg behøver ikke rigtig søvn" sagde han roligt og gik hen til vinduet på værelset og så den smukke hav udsigt. et lille smil tegnede sig på hans læber og et helt roligt og nærmest venligt blik kom frem i hans øjne. dette kunne han godt se på det meste af natten, en smuk udsigt og et smukt hav. havet havde altid været noget af det bedste ved at være rejsende, det var den bedste ven han havde og nok også den eneste.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Ons Feb 06, 2013 8:44 am

Luna trak sin trøje af imens Sora stod og kiggede på udsigten, han smed den i en vasketøjs kurven og tog sin nat trøje og trak den ned over sit hoved. Han tog så sko og bukser af, hvorefter han trak sine natbukser på også. Han bar nu et flot muslinge hvidt sæt nattetøj. Han gik ind i et andet rum, som var badeværelset. Han gik hen til en balje og børstede sine tænder og vaskede hænder og ansigt. Før han kom tilbage igen og lagde sig i sengen "Godnat" sagde han så lidt surt og var tydeligvist ikke tilfreds med at Sora var her. Han blev tvunget til at være sammen med alle mulige folk som var hans 'venner' hele tiden og nu var han også tvunget til at være sammen med en vampyr .. irriterende!
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Ons Feb 06, 2013 9:31 am

Sora så lidt efter Luna da han forsvandt ind i det andede rum og smilte svagt for sig selv. han vidste godt han var uønsket og at denne dreng nok ikke ligefrem ville komme til at bryde sig om Sora, men ja an aftale var en aftale. han så ud af vinduet igen og det svage smil sad stadig på hans læber. han ville nok ikke udnytte denne aftale ret meget, da han jo var rejsende og ja rejste meget rundt. han lavede egentlig kun aftalen for så havde en et sted til natten. han sukkede svagt da Luna sagde godnat og blev bare ståene. han lyttede lidt til dæmonens vejrtrækning. så fredfyldt og roligt, det fik Sora til at slappe af underligt nok. efter langtid så han hen på Luna og regnede lidt med han var faldet i søvn "bare rolig knægt du skal nok snart slippe af med mig" saagde han stille, ikke fordi det var meningen Luna skulle høre ham. han gik roligt mod døren med et roligt smil og kørte en hånd igenem sit hår. han ville finde sig en tjeneste pige som han kunne forføre, så han kunne få noget mere blod. stille åbnede han døren.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Ons Feb 06, 2013 9:45 am

Luna hørte ham godt da han ikke var faldet helt i søvn, han åbnede forsigtigt øjnene da han hørte Sora gå ud af rummet. Han satte sig forsigtigt op og sank. Han var måske ikke helt så slem .. mh. Han rejste sig fra sengen og gik forsigtigt efter ham, men med en vis afstand så han ikke opdagede ham. Han ville gerne vide hvad han var ude på, hvad skulle han? Hvor gik han hen? Han ville også gerne sørge for at han ikke gjorde noget han ikke ville have han gjorde. Han havde ikke taget sine indesko på, da han var langt mere stille på baretær. Han gned sig kort i øjnene, da han så slap ham af syne, satans. Han gik videre og prøvede ihærdigt at finde ud af hvor han var gået hen.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Ons Feb 06, 2013 9:50 am

Sora havde ikke lige overvejet at Luna kunne være fuldt efter ham, så han tjekkede ikke bag sig eller lugtede sig godt omkirng. han gik bare i sine egne tanker og kopirede alt han så i sin hjerne, så han var sikker på han kunne finde tilbage igen. han drejede et sted hvor man kunne gå til flere sider og lyttede efter om der var noget. han så sig lidt tilbage, ingen... hvorefter han tog en dyb indånding, hvor han hurtigt for færden af den lille dæmon "så du sov ikke..." mumlede han stille for sig selv og så lidt rundt efter et sted at gemme sig. han så op i loftet og så nogle bære bjælker, så han hoppede op, greb fast i bjælken og fik trukket sig op. han sad lydløst opppe på bjælken og så ned på gulvet. han var helt stille og ventede bare på Luna ville komme forbi.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Ons Feb 06, 2013 10:56 am

Luna gik forsigtigt ned af gangen, der var helt tomt, da de fleste på godset sov trygt. Han kiggede sig lidt omkring efter ham. Hvor var han blev af? Det var dog frustrerende .. åh bare han ikke gjorde noget .. frygteligt. Han rettede lidt på sit silke nattøj og prøvede at lytte sig frem til hvor han var. Men der var ingen lyd. Hans hjerte bankede hurtigt af nervøsitet. Han var så bange for at hans forældre skulle opdage noget, de ville blive stik tossede og han ville sten sikkert få forbud for at gå udenfor godset. Det ville være forfærdeligt, han ville føle sig som en fængselsfange - mere end han gjorde i forevejen!
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Tors Feb 07, 2013 8:41 am

Sora så Luna nede på gulvet og fik et skævt smil på læben. selvfølgelig stolede han jo ikke på ham. han hoppede ned lige bag ved den lille dæmon og lagde sine arme omkring ham "hvad så lille dæmon" hviskede han slesk i Lunas øre og fjernede lidt hår fra hans hals, hvorefter han helt roligt slikkede ham lidt på halsen og lod sine tænder forsigtigt glider over hans hud uden at lave hul "stoler du ikke på jeg har styr på tingene" hviskede ahn lettere tirrende til ham. hvorefter han roligt slap ham og trådte lidt tilbage. han lagde armene over kors og betragtede den lille dæmon lidt. det var nu sjovt nok at drille lidt.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Tors Feb 07, 2013 10:18 am

Det gav et lille sæt i Lunas krop da han mærkede Soras arme omkring sig "S-Sora .." mumlede han så lidt chokeret og fik gåsehud over hele kroppen da han slikkede ham på halsen "Stop det" mumlede han så lidt usikkert og gik to skridt væk fra ham og vendte sig om i mod ham da han slap ham "Hvorfor skulle jeg stole på dig?" sagde han så lidt mere sikker på sig selv, nu da han ikke havde fat på ham mere. Han kiggede op og ned ad ham "Hvad skal du overhoved?" spurgte han så "Alle sover .." sagde han så og lade så selv armene over kors og kiggede lidt flabet på ham. Han skulle ikke tro at han kunne komme her og tro han bestemte over ham og alt muligt!
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Fre Feb 08, 2013 6:59 am

Sora smilte skævt til ham og lagde hovedet på skrå "skræmte jeg dig?" spurgte han drilsk og hævede det ene øjenbryn. den lille dæmon virkede stadig ikke som om han kunne lide Sora bare en lille bitte smule. han rystede stille på hovedet af det han sagde og kørte en hånd igennem sit røde pjuskede hår "fordi jeg altid holder mit... og det at du er i live er et rimlig tydeligt bevis på det" sagde han så roligt men dog med en tydelig alvor i stemmen. Sora holdte altid sit ord, det var noget han altid havde gjort, for en aftale er en aftale. han så roligt på den lille dæmon og sukkede svagt "jeg mangler stadig blod... så jeg ville finde en tjeneste pige og få lidt blod... og bare rolig jeg havde tænkt mig at skjule alle spor om mig ooog pigen skulle nok havde fået lov til at overleve" sagde han små irriteret over der skulle være så mange regler, men han var meget oprigtigt. han vente sig om pg begyndte at gå "jeg skal nok sørge får der ikke bliver noget påstyr... og ingen vil opdage mig... jeg er tilbage på dit værelse når jeg er færdig" sagde han imens han lavede et lille vift med hånden til Luna.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Mango Fre Feb 08, 2013 7:02 am

Luna lyttede til ham og prøvede ikke at .. virke afvisende overfor ham, han havde jo trods alt lade ham leve .. og sådan. Han nikkede så forsigtigt "Okay" sagde han så stille og kiggede lidt efter ham, før han listede tilbage til sit værelse.

Luna satte sig på sin seng, det var længe siden han havde snakket så meget, med nogen der ikke havde været hans far og det var mest når de havde skændes. Han sukkede forsigtigt og lagde sig ned i sin seng oven på dynene. Han nåede ikke at tage dynen over sig inden han faldt i søvn med det samme.
Mango
Mango

Antal indlæg : 16
Join date : 27/01/13
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Nød Fre Feb 08, 2013 7:13 am

Sora gik ned af en gang imens han tørrede lidt blod væk fra mundvigen og havde et meget tilfreds smil på læben. han havde holdt alle sine løfter, hverkend slået nogen ihjel og ingen ville vide han havde været der. han brgyndte at genkender nogle ting og fandt hurtigt tilbage til Lunas værelse. han så lidt rundt og endte sit blik på Luna som lå og sov oven på dynen. han rystede stille på hovedet og gik hen til ham. helt forsigtigt løftede han den lille dæmon op fra sengen og fik fjernet dynen, hvorefter han lagde ham ned på sengen og puttede dynen godt om ham. SOra rettede sig op og betragtede dne lille dæmon i lidt tid. det der med at sove havde Sora ikke rigtig forstået, men han elskede dog så folk sove. om det var mennesker eller andre væsner så folk altid så fredfyldte ud når de sov. han sukkede svagt og rystede lidt på hovedet af sig selv med et lille smil, hvorefter han gik hen til vinduet og satte sig til rette i vindueskarmen. han så udover den smukke udsigt.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 29

Tilbage til toppen Go down

tilbage til fast grund igen Empty Sv: tilbage til fast grund igen

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen


 :: Områder :: Protus

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum