Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Jezebeth Nero Semiazas

 :: Info :: Karakter Skema

Go down

Jezebeth Nero Semiazas Empty Jezebeth Nero Semiazas

Indlæg af Jezebeth Lør Feb 09, 2013 4:55 am

Jezebeth Nero Semiazas Mqdefault
Jezebeth Nero Semiazas 6498916ad0fccf1m3
Alder?
37/320
Race?
Vampyr
Social Rang?
Noble vampyr
Våben?
Jezebeth fortrakker hans evner som hans våben
Evner?
Hypnose (Se forklaring her uden)
Jezebeth kan bruge hypnose på andre uden at de opdager det, men det kraver dog at han stirre en i øjne eller at han rør en fysiks. Jezebeth hypnose kan trylle binde folk sådan at de bliver meget afslappet når de tæt på ham, men på samme tid kan os beordre folk så længe at han stadig har en eller anden form kontakt med personen.

Blood memories (se forklaring her uden)

Blood memories er en evne er der gør at Jezebeth kan se minder gennem blod, dog er evne ikke til og styrke og man vil os oplev at den kan påvirke en hvis man drikker hans blod..

Formskift (se forklaring her under)
Jezebeth kan ænder udseende efter hans eget ønske, dog kan evne kun bruges til og ænder på hans hår og øjefarve og negle.


Færdigheder?

Han har et talent indfor sværkamp, han er dygtig til violin spil, Basis vampyr færdigheder som er øvet til et højere level..

Udseende?

Jezebeth er 1.95 høj af natur, han har bleg hud og raven sort hår mens hans øjne er sorte som natten selv, hans krop er veltrænet men dog ikke til det overdrevet da han fortrakker et naturligt look. Når det kommer til tøjsmag er Jezebeth en mand som næsten kun gå omkring i sort og sølv, han fortrakker de farver som repræsenter månen og natten og det nemt beskrives som en person der utroligt elegant ved første øjekast, en anden ting er os at han tit begår sig med stork andre meget fint ting som gør det muligt og se at han er en person som kommer fra overkasse livet..

Hår?
Raven sort

Øjne?
Sort men de bliver røde når han har brug for blod

Kropsbygning?

Se beskrives af udseende

Personlighed?
Personligheden kommer til over tid da jeg aldrig laver den med det samme, jeg vil gerne først leve mig en smule ind i min karakter før jeg sætter en personlighed op!
Jezebeth
Jezebeth

Antal indlæg : 2
Join date : 01/02/13

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 :: Info :: Karakter Skema

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum