Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Om Silverstain Forest

Go down

Om Silverstain Forest Empty Om Silverstain Forest

Indlæg af Admin Ons Jan 16, 2013 9:43 am

jeg er en RP gamer og har været det i 7-9 år og jeg har været igennem mange forskellige RP sidder, så nu har jeg bestemt mig for at tage alle mulige spil måder, systemer osv fra hvad jeg har erfaret virkede bedst for mig håber i vil joine og hygge ^^


vi er tilbage i tiden hvor kongen styrrede og man var bedst stillet som adelig. Landet hedder silverstain og er kendt for sine mystiske væsner. konge familien styre landet med hård hånd og har mange stramme regler, med hårde straffe i følge hvis man bryder dem. de fleste der lever i silverstain er mennesker, som altid har været det. men inden for de sidste par årtier er der kommet væsner til som ligner menneskerne på mange punkter, men har magiske evner og kan til tider være meget farlige. disse væsner er blevet budt velkommet i landet så længe de ikke bryder loven. nogle lever i fred med menneskene, mens andre lever på flugt og det er ikke altid frivilligt. der er begyndt at gå rygter om det måske er komme andet en menneske blod inde for konge familien og befolkningen er ved at blive nervøse for om mennesket vil forbliver overtal eller om væsnerne vil overtager landet.

Admin
Admin

Antal indlæg : 9
Join date : 30/11/12
Age : 29

https://silverstainforest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum