så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

:: Områder :: Protus

Side 4 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 8:59 am

Cian luntede hurtigt efter Taylor og tog en dyb indånding, før han sagde det, han havde glædet sig til at sige hele natten, "Taylie, jeg har skaffet jer et skib! Er du ikke stolt af mig, hva'?" han greb fat i hans arm og så afventende og spændt op på sin store i kærlighed i håb om at få ros.

Hoover gik hurtigt op på siden af Cian, mens de gik, og så skeptisk på ham. Kunne den lille, dumme vampyr virkelig have skaffet et skib? Det måtte være noget, han fandt på...

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Geografisk sted : Amager

Vis brugerens profil http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Re: så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

Indlæg by Nød on Man apr 08, 2013 9:03 am

Taylor så lidt på Cian og tænkte over det "var det på lovligvis?" spurgte han så meget bestemt og så så frem igen... hvis det ikke var et lovligt skib ville han ikke bruge det og han ville slet ikke blive stolt. han kunne godt mærke på Cia han ventede på den stolte Taylor bare smile og være glad, men hvis Taylor blev stolt så ville han bare blive en endnu stører pistilens. han så lidt tænksomt på Hoover.
Nød

Antal indlæg : 337

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 9:12 am

"Helt lovligt! Bare vent til vi kommer derhen, så får I at se," sagde Cian stolt og nussede sin kind ind mod armen.
Ti minutter efter var de fremme ved havnen. Cian pegede på et stort fragtskib, der var fyldt med muskuløse sømænd, der bar ting op i skibet, "det er det der," han slap endelig Taylors arm og gik derhen af men gjorde så tegn til at de skulle stoppe et stykke væk fra det. Han satte sig ned på en træstamme og så på en mand i lidt finere tøj, der stod foran skibet og så irriteret omkring sig, "hvor fanden bliver de af?" mumlede manden vredt til sig selv og så irriteret omkring sig.

Hoover så på Cian, så på manden og så på Cian igen. Hvad havde han dog gang i...?

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Man apr 08, 2013 9:23 am

Taylor undrede sig lidt og så lidt rundt på de mange mænd også på Cian. hvad lavede han? hvad ventede han på... han så lidt tid på Hoover og fulgte hans blik han på en mere fine mand. hvem var nu det? igen så han på Hoover som nu så på Cian, så han flyttede opmærksomheden over på Cian og lagde hovedet let på skrå "Cian kom nu vi har ikke hele dage?" sagde han utålmodigt og satte sine hænder i siden med et irriteret minde.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 9:34 am

Cian så på Taylor, "ja. Jo. Undskyld," sagde han hurtigt og puffede en enkelt gang til Hoover, "gå hen og spørg ham manden, om han mangler nogle mænd til hans besætning. Afsted."

Hoover så på ham med et løftet øjenbryn og så lige så spørgende på Taylor. Alligevel gik han derhen. Cian var godt nok noget af en tumpe, men der var jo ingen grund til at lyve om det. Han stoppede op lidt fra manden og rømmede sig lavt, "undskyld mig?" sagde han forsigtigt og fortsatte hurtigt, "jeg hedder Hoover, og... Og jeg tænkte på, om du tilfældigvis mangler nogle til din besætning? Jeg ved godt, du skal til at sejle, og der nok ikke er nogen særlig stor chance for det, men jeg har virkelig brug for et skib og... Og, ja."
Manden så på ham, mens han talte. Der gik lidt tid, før han tænkende svarede, "tja, ingen af mine rengøringsmænd er dukket op. Måske kunne jeg..." han så lidt op og ned og Hoover, rystede kort på hovedet og så sig søgende omkring igen, "nej, hvad tænker jeg på? Jeg gider ikke at have små, ynkelige børn på mit skib. Gå væk med dig, bonde."

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Tirs apr 09, 2013 9:40 am

Taylor så lidt undrende p åCian og derefter på Hoover. han nåede lige at se det spørgende ansigt og så så hurtigt på Cian igen "hvad er du ude på?" vrissede han små irriteret, da han bestemt ikke syntes det var sjovt at Cian skulle holde hvad hans lille plan var for sig selv. da han hørte den fine mand snakke, så han hen med Hoover og manden og blev lidt sur over det han hørte. han gik så der hen "undskyld mig hr. men du behøver ikke snakke grimt om andre" sagde han høfligt, men stadig meget bestemt for ligesom at vise han ikke ville finde sig i at den snob var på den måde, men dog stadig havde manere. ha var lidt lige glad med hvad Cians plan var han ville ikke havde en eller anden snob stå og tale grimt om hans lille bror.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Tirs apr 09, 2013 10:10 pm

Cian prøvede at gribe fat i Taylor, før han gik hen til manden, men missede. Han sukkede højlydt og vidste godt, planen ville gå i vasken.

Manden lagde blot armene over kors og så på Taylor, som om han var en idiot. Hoover så også på ham, "det er okay. Vi får ikke noget ud af det her alligevel," han rullede med øjnene og gik tilbage til Cian, "hvad er det her for en plan? Den er elendig."

Et lille stykke derfra stod Kovan, prinsen af Deserto, foran sit kæmpestore skib. Han strakte sine arme og indåndede duften, "mhm, lugten af land. Herligt!" han så sig kort omkring og fik øje på den lille gruppe på tre, der stod et stykke fra dem, og syntes de så lidt forvirrede ud.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Tirs apr 09, 2013 11:57 pm

taylor så efter Hoover og fnyste lidt. han så på den finere mand en enkel gang og gik så tilbage til de to andre. han så lidt på Cian med et hvad var nu det blik og så på Hoover igen "når så mangler vi stadig et skib" sagde han små irriteret og så lidt rundt. hurtigt fik han øje på en anden mand foran det store skib, som kiggede over på dem.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Ons apr 10, 2013 1:40 am

Cian mumlede en masse beklagende lyde efterfulgt af, "jeg havde ellers gjort mig så umage..."
Han så på Taylor og skulle til at klynke højlydt, da han også fik øje på manden, der stirrede.

Hoover sukkede lavt, "ja..." han så sig lidt omkring, "hvis nu vi deler os op og leder i forskellige af dele af havnen, så må vi da kunne finde et eller andet."

Kovan fandt dem højst interessante. Han smilede skævt og så på sine to muskuløse vagter, der var ved at bære nogle ting ud fra skibet, "bare bliv ved. Jeg ser mig lige omkring," han gik hen til gruppen med oprejst ryg og stoppede op ved siden af dem. Han satte hænderne i siden og smilede, "er der problemer?"

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Ons apr 10, 2013 6:08 am

Taylor så kort på Hoover, men så hen på den manden igen som nu gik mod dem "vent nu lige Hoover" sagde han roligt og rettede sig lidt op. da manden kom hen, fik taylor et venligt smil på læben "ja... vi skal til Insula... men vi mangler et skib der til" forklarede han høfligt, med det venlige smil. han håbede lidt på denne mand var venlig og skulle til Insula, så de kunne tage med. men han ville vente lidt med at spørge om han kunne hjælpe, det kunne jo være han selv gav forslaget.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Ons apr 10, 2013 7:32 am

Hoover drejede sig, da en stemme pludselig lød bag ham. En ung mand i tøj, der ikke just så billigt ud, talte til dem med et stort smil på læben. Hoover så tilbage på Taylor, da han snakkede, og så nysgerrigt på den fremmede mand igen. Han virkede okay, men hvis Hoover havde lært noget, var det, at førstehåndsindtrykket ikke altid var det rigtige.

Cian gav den nyankomne elevatorblikket men blev straks mere fokuseret på hans duft. Menneske. Helt sikkert et menneske. Et... Vellugtende menneske. Cian endte med at stå og smile grødet, mens han stirrede på manden.

"Insula, huh?" sagde Kovan og var oprigtigt interesseret. Han fjernede sine hænder fra sine hofter og lagde dem i stedet over kors, "hvad skal I der? Bor i der? Skal I tilbage hertil?"

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Ons apr 10, 2013 8:34 am

Taylor jublede inden i da han kunne mærke hans oprigtighed. det var kun et godt tegn og det kunne gøre det meget nemmere for dem at komme afsted. han så lidt på Hoover og så lidt på Cian. da han så på Cians smil, gav han ham et bestemt blik for han vidste jo Cian var vampyr og menneske blod kunne være tillokkende. igen så han på den fremmede mand "vi skal på familie besøg så ja vi skal tilbage, men vi er ikke helt sikre på hvor længe vi bliver der" sagde han roligt og smilte skævt, men stadig høfligt.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Ons apr 10, 2013 8:52 am

Hoover brød sig ikke om, at manden stillede så mange spørgsmål. De kendte trods alt ikke hinanden. Og han brød sig endnu mindre om, at Taylor bare sådan svarede, som om alt var normalt. Jo, de manglede en skib - men der var noget mærkeligt ved den fyr.

Kovan nikkede begejstret efter hver sætning, Taylor sagde, "I tager til Insula i mit skib. Til gengæld skal I vise mig rundt derhenne," beordrede han med en lystig tone og gik så tilbage til sit skib hvor han sagde lidt højere end før, "drenge, last skibet igen. Vi tager til Insula."
Mændene så ikke just glade ud, men da de var undersåtter, kunne de ikke sige andet end, "ja, herre," og laste tingene tilbage på skibet.

Selv Cian syntes, det hele var lidt mærkeligt, men alligevel grinede han bare kort, "jeg vidste, det nok skulle gå. Kom, Taylie~" sagde han drømmende og kyssede Taylor på kinden, før han luntede hen til Kovan.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Ons apr 10, 2013 9:03 am

Taylor så lidt efter manden og rystede lidt på hovedet over han snobbedhed. han så så efter cian og tørrede sin kind af som om der var noget rigtig ulækkert på hans kind. dette kunne godt blive rigtig belastende rejse fra nu af, men det skulle jo nok gå. han så så på Hoover med et lille skuldertræk og gik så med Cian. han vidste godt hvad han gjorde, men han var lidt nervøs for at skulle vise den fremmede rundt.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Ons apr 10, 2013 9:14 am

Hoover så efter Taylor uden at sige noget, hvorefter han sukkede lavt og småirriteret. Sikke en idiot.
Men nu stod han alene, og havde ikke andet valg, så efter at have trukket lidt op i sin rygsæk, gik han også hen til den fremmede.

Kovan smilede kort til gruppen og så så på sine vagter, "bare gå ind i skibet, når I er færdige," hvorefter han selv småløb op på dækket. Besætningen rejste sig, så snart de så ham, "skibet skal være klar om fem minutter, folkens! Vi tager til Insula!" råbte han så alle kunne høre det. Besætningen fik med det samme fart på og begyndte at løbe rundt for at finde en god rute, få sejlene ned osv.

Cian så på ham med let åben mund og havde allerede en plan i hovedet om at blive gode venner med ham. Penge og magt - måske kunne han få en bid af den kage.
Han luntede op på dækket og satte sig ned på skibets kant men blev hurtigt gennet væk af en af rengøringsmændene, der havde travlt med at pudse hver eneste lille detalje på skibet.

Hoover så på hans bror, rystede på hovedet og fnøs lavt, før han med oprejst pande også gik op på dækket.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Ons apr 10, 2013 9:25 am

Taylor gik om bor og havde virkelig ikke brudt sig om Hoovers blikke... de skulle jo videre og de kom videre hvad var han dog sur over? han sukkede irriteret og så sig lidt omkring, hvorefter han sp stilte sig hen ved siden af Hoover "hvad er dit problem?... du har været en lille møgunge hele dagen" sagde han stille og diskret så det ikke skulle høre at nogen andre på skibet. dette skulle kun foregå mellem de to, for han var træt af hoovers opførsel han havde opført sig meget barnligt og som en lille møg unge siden de kom her til.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Tors apr 11, 2013 12:47 am

"Mit problem?" Hoover snakkede lavt, så ingen andre blandede sig i deres samtale, men det var svært, når han var så ophidset. Han så irriteret på sin bror og fortsatte, "mit problem er, at du bare sådan stoler på en person, du lige har mødt og på den måde sætter vores alles liv i fare. Bare fordi han har penge, betyder det ikke, at han er til at stole på. Synes du virkelig slet ikke, det er en smule underligt, at et fremmed, rig mand, vi aldrig har snakket med før, pludselig går hen til os og tilbyder os at sejle med hans skib?"

Kovan gik hen til Cian og begyndte at snakke lystigt med ham.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Tors apr 11, 2013 1:36 am

Taylor rullede med øjnene og lagde armene over kors "hør.. jeg stoler ikke på ham og jeg har styr på tingene okay... han ved jo ikek hvad vi skal andet en et familie besøg... jeg har en ven der kan hjælpe os med at få ham af vejen så han ikke blander sig... det skal nok gå, så drop din barnlighed" sagde han roligt og stadig lavt så andre ikke skulle høre dem... han gad ikke høre på hoovers snak når han ikke engang vidste hvad Taylor egentlig havde i tankerne.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Ons maj 15, 2013 5:55 am

"Få ham af vejen?" Hoover løftede et øjenbryn og fnøs lavt, "tror du ikke hans utallige bodyguards beskytter ham, huh? Eller tror du bare, de er der for udseendets skyld?"
Han nåede ikke at sige mere, før den fremmede mand stod ved siden af dem.

Kovan smilede charmerende, "jeg glemte helt at fortælle mit navn. Jeg er Kovan Terra - prins af Deserto. I har vel hørt om mig og mit rige," tilføjede han til sidst, som om det var indlysende, før han fortsatte, "hvem er I? Detaljer tak," sagde han med et skævt smil og lænede sig op af en af masterne med blikket på Hoover og Taylor.

Hoover stolede stadig ikke helt på ham og sagde bare efter lidt tid, "jeg hedder Hoover. Bor her i Protus. Fiskersøn."

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Tors maj 16, 2013 7:19 am

Taylor så kort på Hoover da den fremmede nu var over ved dem og fik et let tilfreds smil på læben, da han måske ikke udgå at høre på Hoovers tøsesnak. Taylor så så på den fremmede mand og smilte høfligt. han havde hørt navnet før og vidste det navn tilhørte prinsen fra Deserto.. det generede ham lidt at han var en prins for det kunne gøre det en del svære at komme af med ham "jeg hedder taylor og er dusøgerjæger" præsenterede han sig med det høflige smil og rakte en venskablig hånd frem for at hilse ordenligt. godt nok skulle man måske bukke nu når han var prins, men det havde taylor ikke ligefrem tænkt sig at gøre lige nu.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Tors maj 16, 2013 5:02 pm

Idet Taylors hånd blev rakt frem, susede en kæmpestor, mørkhåret mand hen til ham med et dominerende, vredt ansigtsudtryk.
Kovan placerede hurtigt sin ene arm udstrakt foran Taylor og sagde hurtigt, "Beenie, rolig! Han er okay, han gør ikke noget! Han er, hvad kan man sige... god. Ja, han er god, Beenie."
Den store mand fik stoppet op godt en halv meter fra Taylor og så først forvirret på ham med sit bjørnelignende ansigt, før han vendte sin opmærksomhed mod Kovan og sænkede hovedet en smule, "Beenie hjælpe..."
"Og Beenie hjælper skam. Men Beenie skal lade mine gæster være og i stedet hjælpe med at, øhm... svabre dækket. Okay?"
Han nikkede to gange, før han bukkede dybt med sine to store, træstammearme hængende ned for sig, og gik så igen.

Hoover, der havde fået lidt af et chok ved synet af en så stor mand, der pludselig kom løbende imod dem, så efter ham med lettere åben mund, før han så på Kovan med et spørgende blik.

Kovan smilede undskyldende til dem begge, "beklager meget. Vi fandt ham i bjergende, og jeg nænnede ikke at smide ham væk. Halv kæmpe. Rimelig imponerende, ikke?"

"... Imponerende..." sagde Hoover med et løftet øjenbryn. Ikke lige det ord, han ville bruge efter næsten at være blevet angrebet.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Søn maj 19, 2013 8:41 am

Taylor fik et ordenlg chok af den store mand der pludselig tromlede op, men han havde ikke bevæget sig ud af flækken. hans hånd var stadig rakt frem og hans blik rettet mod Kovan. da den store mand så adløs sin herre med en tale der manglede en del ord og from. så tog han endelig prinsens hånd, trykkede den kort og slap så "meget imponerende" sagde han som om han mente det. men Taylor var nu ikke lige sikker om det var imponerende nok mere mærkelig. halv kæmpe? hvem ville dog have børn med en kæmpe. det var ikke rigtigt i Taylors hoved men det var da storsindet af prinsen at 'hjælpe' halv kæmpen. Taylor så lidt på Hoover, hvorefter han rettede blikket mod prinsen "hvad er det præcis De vil se på min føde ø?.. den er ikke så speciel" sagde han oprigtigt. Taylor var efterhånden blevet god tl at lyve uden folk kunne se det... for der var da visse skatte og hemmeligheder på hans føde ø som helst ingen skulle få noget af vide om udefra.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Søn maj 19, 2013 9:04 am

Kovan så ned på sin hånd, da Taylor trykkede den, og smilede skævt ved tanken om, at de tre personer, han lige havde fået om bord på sit skib, vist ikke anede noget som helst om hvordan, man behandlede en prins.
Han så på Taylor, da spørgsmålet blev stillet og så så tænkende på masten, han lige havde lænet sig op ad, før han svarede, "tjo... den gamle derhjemme er ikke helt frisk mere, så jeg skal snart overtage riget, og..." han grinede kort og kløede sig kort i tindingen, "ja, jeg ved egentlig ikke noget om verden udenfor Deserto, og det bliver jeg jo nødt til, så jeg snuser lidt til de forskellige byer og øer, der kendes til."

Hoover lyttede, da han også var nysgerrig efter at få svaret, men blev ikke ligefrem tilfreds. Den prins var jo en komplet idiot, tænkte han. Det ville tage lang tid at træne sine kongeegenskaber; han skulle have været begyndt på det for lang tid siden i stedet for at gøre det i sidste øjeblik. Det var trods alt hans riges fremtid, der stod på spil.
Han valgte dog ikke at sige det. En gratis bådtur var en gratis bådtur, og det skulle ikke ødelægges.

Cian nikkede forstående og flettede sin arm ind i Kovan's, før han fedtende sagde, "jeg synes, det er godt, at du øver dig i at blive konge. Du skal nok blive god til at regere," og uden at lægge skjul på det overhovedet snusede han hans duft ind og udstødte et langt 'ahhh...' bagefter. Den prins duftede jo helt utrolig sødt.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Søn maj 19, 2013 9:19 am

Taylor lyttede opmærksomt efter og tænkte meget over hvert ord der blev sagt. det var sent at komme igang, men bedre end aldrig.. dog ville taylor nok ikke ligefrem vise denne alt for arogante prins de 'vigtige' ting på ø'en hhan ville nok sørge for han kun skulle opleve de mest normale tng på øen og derfor bare væk med ham igen.. "når når... jamen godt du har en interesse i andre ø'er" sagde han med et lille nok og gik langsomt han mod rællingen "Cian hold dig på afstand af prinsen" sagde han roligt, da han godt havde lagt mærke til hvad Cian lavede. dog var han ret glad for det ikke var ham det gik ud over, men det var en anden den klæbrie vampyr hang op af.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Søn maj 19, 2013 9:33 am

Cian fik hurtigt flyttet sin opmærksomhed fra prinsen til Taylor og sagde skingert, "Taylie er jaloux~!" hvorefter han løb hen og nussede sig ind til hans overarm, mens han spandt.

Hoover så efter Cian, "næppe..." mumlede han og gabte lydløst, da han lagde mærke til at prinsen kiggede på ham, "hvad?" han indså hurtigt, at han nok havde sagt det lidt hårdt og tilføjede derfor mumlende, "... deres højhed..."

Kovan morede sig over det lidt ynkelige forsøg på at vise ham respekt. Han smilede og trak let på skuldrene, "jeg tænker bare over, hvorfor du virker så... tja..." han kunne ikke finde det rigtige ord for det og viste det i stedet for ved at lave en utilfreds og mopset grimasse.

Hoover svarede ikke. Stirrede bare på ham med krummede øjenbryn og så, efter lang tids stilhed, væk. Det ragede ikke ham, hvorfor han var sur.

SirDuckbutt

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 4 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen

- Similar topics

:: Områder :: Protus