så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

:: Områder :: Protus

Side 3 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 3:44 am

Taylor hørte lyden og så efter hoover med et lille smil. hoover var så meget mors dreng... men det var Taylor jo også selv så intet at være flov over. han grinte lidt og så så lidt rundt, hvor han fik øje på cian i vinduet. han fik et utrolig vredt blik i øjnene og viftede med hånden som et tegn på han skulle forsvinde. efter gik han lydløst ind i stuen. dog stoppede han op i dørkarmen og betragtede far og søn. det var godt at se det var nogle så gode forældre han havde haft i alle disse år... taylor blev lidt trist i blikket. han skulle til at vise Hoover sin rigtige familie... en familie langt fra så hjemlige og omsorgsfulde som disse mennesker. han så lidt ned i gulvet og var helt stille, da han ikke ville forstyrre,.
Nød

Antal indlæg : 337

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 4:39 am

Faren nikkede og gik også hen til kurven, "ja, det kan man vist rolig sige. Så vi har mad til et godt stykke tid," han smilede til Hoover og rodede ham kærligt i håret, da han fik øje på Taylor i dørkarmen, "åh, jeg vidste ikke, vi havde gæster."
Hoover så på sin bror og sagde hurtigt, "nåh ja, det her er Taylor. Jeg mødte ham på vej hjem. Han skal sove her i nat."
Han nikkede let, gik hen til Taylor og trykkede så hans hånd, "jeg hedder Bren," han smilede venligt og slap igen, "jeg håber, du kan sove sammen med Hoover. Han kan godt være lidt sprælsk, når han drømmer."
Hoover gemte sit ansigt i sin hånd, "far..."

Cian så efter Taylor og endte med næsten at slikke ruden.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Geografisk sted : Amager

Vis brugerens profil http://www.mountainhigh.danskforum.net

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 4:55 am

Taylor smilte til Hoovers far da han opdagede ham og tog imod hans hånd. hans håndtryk var fast og tegn på Taylor var en ung mand dr var til at stole på og vidste hvem manden i huset var. han gjorde meget ud af at vise dem han var gæst hos han var underdanelig og respekterede familien med hele hans hjerte "mit navn er Taylor hr...." sagde han så roliigt men stadig venligt og smilte høfligt til ham. han så hen på Hoover og smilte lidt mere, undlod dog et lille grin "jamen dog... jeg overlever det nu nok Bren" sagde han med et lille grin og så p åBren med et skævt, men stadig venligt smil.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 5:09 am

Bren grinede kort og så anerkendende på Taylor, "det er godt. Så må I sove godt, når I kommer dertil," han så tilbage på Hoover, "ved du for resten, hvor din mor er?"
"Ved brønden. Hun--" mere nåede han ikke at sige, før Cynthia kom gående ind af døren, "så er der frisk vand!" sagde hun lystigt og stillede spanden på det runde spisebord. Hun tog fem krus frem og så på Taylor, "er du sikker på, du ikke hellere vil have en kop te, min ven? Virkelig, det er ikke til besvær overhovedet."
Hoover kunne mærke, han var ved at blive godt træt, men han vidste, han skulle tale med sine forældre om rejsen og fortælle dem, hvem Taylor egentlig var, så han svarede for sin bror, "jo, det vil han godt. Men han er træt, så han går snart til køjs. Jeg kommer om lidt, Taylor. Jeg skal lige snakke med mine forældre," han så på ham med et 'du ved, hvad jeg mener' - blik og puffede ham ind på værelset.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 5:23 am

Tayror skulle lige til at svar epå om han ville havde te da han blev afbrudt af Hoover. han så lidt tid på ham og tænkte lidt over det. han ville gerne være der når Hoover skulle fortælle det.. men han respekterede Hoovers beslutning. igen så han på Cynthia med et høfligt smil "ja jeg er lidt træt.. lang rejse.. en kop te ville være rart mange tak" sagde han venligt og smilte til hende. han gik en til Hoover og hviskede ham i øret "hen mig hvis der er noget jeg skal forklare eller noget... hvis de har sprøgsmål om min familie..." han stemme var rolig men lidt alvorlige. han gav ham så et lille klap på ryggen rettede sig op og smilte ogen venligt og høfligt, hvorefter han rettede sig mod hans forældre "dejligt at møde Dem men jeg vil ikke forstyrre" sagde han med et lille buk og gik ind på Hoovers værelse igen.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 5:35 am

Hoover lukkede forsigtigt døren efter Taylor og så lettere nervøst på sine forældre, "mor, far... der er noget, jeg gerne vil snakke med jer om."

Ti minutter efter, efter de havde snakket det hele igennem, gik Hoover ind på værelset. Hans ansigtsudtryk var en smule trist, men han tvang et lille smil frem, "så har vi snakket om det. De har givet mig lov til at rejse i morgen tidlig."
Han så kort på Cian, der stadig gloede ind af vinduet, og satte sig så på sengekanten.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 5:39 am

Taylor havde bare ignoreret Cian hele tiden og gloet ind i væggen istedet. han var utålmodig og meget spændt. i det døren gik op, rejste han sig hurtigt og så på Hoover. det lille smil og triste smil gjorde ikke ligefrem Taylor glad... han sukkede stille og gik han til ham med et tænksomt blik "hvordan tog de imod det?" spurgte han om med en forsigtig stemme. han havde en idé om at de måske ikke lige glad så glade for det. han lagde roligt sin hånd på hans skulder.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 5:49 am

"De sagde, de var glade på mine vegne. De sagde, at det ville være godt for mig at møde min rigtige familie," Hoover så op på Taylor og så ned i gulvet, "de sagde, at hvis jeg havde lyst, måtte jeg godt blive hos dem... og at de ville elske mig som deres søn, uanset hvad jeg valgte..."
Han havde slet ikke overvejet det, før de havde bragt det op. Tænk hvis hans rigtige forældre gav ham muligheden for at blive og vokse op med dem. Ville han så sige ja...? De var trods alt hans rigtige familie... men de havde smidt ham væk som spæd af en eller anden grund. Måske... måske ville de slet ikke have ham. Måske blev de vrede, over at han kom rendende tilbage til dem.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 7:48 am

Taylor tænkte over det han sagde og så betragtende på sin lillebror. hvad skulle han dog sige... han anede jo intet om hvorfor deres forældre havde smidt ham væk den gang og vidste ikke om det tilbud overhoved ville komme om han måtte blive. han så ned i gulvet og stod lidt sådan i noget tid før han så igen så på Hoover, lage armene om ham og krammede ham "du skal være ved den familie du har lyst til... du behøver ikke at blive ved min familie bare fordi det er din biologiske familie okay" sagde han med en lidt underlig stemme, da han selv begyndte at tænke over hvordan det mon ville forløbe sig når de nåede frem til hans mor.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 10:53 am

Hoover blev overrasket, da Taylor krammede ham og så op fra gulvet. Han overvejede hans ord og sagde så endelig, "du har nok ret. Jeg... jeg reflekterer nok bare lidt for meget over det. Jeg burde tage tingene, som de kommer," han sukkede lavt og tilføjede, "det er bare svært..."
Han så på Taylor og sagde så med lidt håb i stemmen, "hvordan... hvordan er de egentlig? Vores forældre?"

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 11:02 am

Taylor slap ham stille da ham snakkede til ham og så lidt tid på ham. han forstod godt det var svært... det måtte være en underlig oplevelse. han begyndte lidt at grine over hans spørgsmål og smilte skævt til sin lille bror "vores far... Jones.. han er.. en venlig men meget streng mand lad os sige det sådan... hvis man laver noget skal man gøre det til perfektion.. nok derfor jeg går så meget op i mit job" taylor stoppede lidt på grund af et lille grin og så ud til at tænke lidt tilbage "du vil nok ikke kunne lide ham i starten... han har det meget svært med fremmede.. jeg ved selvfølgelig ikke hvordan han vil reagere på dig...men vores mor... du vil elske hende... hun er en venlig og meget lyttende person.. hun er nok ikke så omsorgsfuld som din mor... men hun gør hvad hun kan... hun har haft et meget hårdt liv.. det har vi alle nok i min familie, men det vil du forstå bedre når du møder dem..." han fortalte med en hvis glæde i stemmen og virkede lettere stolt af sin familie.. dog var der noget han ikke havde fortalt til Hoover og ikke rigtig havde lyst til at fortælle endnu.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 11:12 am

Hoover lyttede intenst og så tænkende frem for sig, "wauw..." han grinede kort og smilede til Taylor, "det ville ellers have været lettere for mig, hvis de bare havde været nogle fjolser."
Han havde netop afsluttet sætningen, da Cynthia kom ind på værelset med et par rygende krus, som hun stillede på det lille, mørke natbord, "så er der te," hun smilede moderligt til Hoover og så til Taylor; en del af venligheden i smilet var dog erstattet med tænksomhed.
Hun så på Hoover igen, "godnat, skat," og kyssede ham på kinden. Hun rettede sig op og så igen på Taylor med det samme lette og meget tænksomme smil, før hun også kyssede ham blidt på panden, "og godnat, Taylor. Lov mig nu at passe på Hoover på rejsen."

Cian lod sit ansigt glide ned af ruden, da hun kyssede hans pande. Hvorfor gjorde hun det?! Hvorfor måtte han ikke kysse ham?! Han ville også!

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 11:23 am

Taylor grinte kort, men blev stille da Cynthia kom ind. han så på hende med et venligt og et undskyldende blik, da han havde det lidt skidt med han ikke havde fortalt hende med det samme at han var Hoovers bror. han betragtede hendes smil lidt tid og smilte lidt over det. han håbede hun stolede på ham. bare hun ikke tænkte dårlige ting om ham. han lukkede øjnene i det sekundt hun kyssede ham på panden. det var længe siden han havde fået et så moderligt kys... det føltes meget rart.
Taylor så ind i hendes øjne da han hørte hendes stemme igen "jeg lover Cynthia.. jeg passer på ham med mit liv.. der er ikke nogen der for lov til at skade ham" sagde han roligt, men det var tydeligt at høre at han virkelig mente det. han havde stadig ikke tilgivet sig selv for at han ikke havde kunne beskytte Hoover fra vampyren i skoven..
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 11:31 am

Tænksomheden, der før fyldte Cynthias blik, blev nu erstattet med glæde og venlighed. Man kunne tydeligt se, at hun havde lyst til at overfalde Taylor med kys og kram. I stedet klappede hun ham kærligt på kinden, "hvordan kan man dog ikke stole på sådan en god dreng som dig?"
Hun rettede sig op, gik et skridt tilbage og så på begge drenge, "godnat, I to. Sov nu godt," og med det gik hun ud fra værelset igen.
Hoover så efter hende og puffede til Taylor, "jeg tror lige, du er blevet accepteret," sagde han en smule drillende, men mente det nu seriøst, hvorefter han tog sit krus og pustede på den varme te.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 11:40 am

Taylor grinte lidt og smilte skævt over det Cynthia sagde. han vidste ikke helt hvad han skulle sige, så han træk bare lidt på skuldrene og grinte lidt igen. haan var ikke van til at få sådan nogen afvide. han så lidt efter hende da hun gik "godnat" sagde han i håb om hun hørte det. hun var vildt omsorgsfuld, det var ikke ligefrem noget han var van til. han så lidt på Hoover og grinte lidt af det han sagde " det håber jeg du har ret i.. gør da mit bedste" sagde han med et lille grin og syntes det var ret godt Hoover begyndte at drille lidt igen, som brødre gør.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 11:50 am

"Det har du også bare at gøre," grinede Hoover og tog en tår af sin te efterfulgt af et kort 'ahhh'. Han så lidt rundt på sit værelse, indtil hans blik nåede vinduet med den stirrende Cian udenfor. "Hm..." mumlede han, "måske skulle jeg alligevel tage ham med ind. Jeg kan ikke sove, når han stirrer sådan der."

Cian, der pludselig fik opmærksomhed, trak sit ansigt væk fra ruden og forsøgte at lave et så uskyldigt og hjerteskærende ansigt som muligt for at få lov til at komme ind.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Søn apr 07, 2013 3:55 am

Taylor grinte lidt og nikkede roligt "bare rolig jeg skal nok beskytte dig... og ellers så har du jo også din healer evner" sagde han med et lille grin og så på ham med et drilsk smil. han så mod vinduet og så på Cians ynkelige ansigt og rystede stille på hovedet "syntes jeg ikke vi skal han skal bare stoppe med at stå der" sagde han roligt og gik hen til vinduet. han så vredt på Cian og åbnede vinduet meget meget lidt "find den rødhårede pige.. eller find at skib vi kan sejle med... du skal ikke stå her.. afsted med dig" sagde han bestemt og lukkede vinduet til igen.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 7:22 am

Cian så trist på Taylor men vidste godt, han ikke vil ændre mening, og lod sig derfor bare glide ned langs væggen. Der sad han i sin egen elendighed og vidste ikke, hvad han skulle gøre.
Han sad der dog kun i et kort øjeblik, før tanken om Taylor, der roste ham for at have fundet et skib til dem, fløj gennem hans hoved. Han rejste sig hurtigt op og løb hen mod havnen.

Hoover så på Taylor, da han snakkede med Cian, og sagde så efter vinduet igen var blevet lukket, "okay. Så lader jeg ham blive der. Vampyrer kan vel heller ikke fryse så meget, når de allerede er så... kolde." Han fik hurtigt drukket resten af sin te og stillede derefter kruset fra sig efterfulgt af et højlydt gab, "jeg tror, jeg vil lægge mig til at sove nu..."

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Man apr 08, 2013 8:06 am

Taylor gik hen til sin te og tog den, hvorefter han tog en ordenlig slurk og nød den varme te løbe ned gennem halsen. han så lidt tid på Hoover og nikkede stille "jeg drikker lige resten også lægger jeg mig også til at sove" sagde han rolig og fik ret hurtigt drukket sin te. han smilte skævt og så lidt på rundet. han stilte sit kruse fra sig og så hen på Hoover
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 8:10 am

"Okay," sagde Hoover med et lille smil og fik hurtigt det meste af sit tøj af og i stedet skiftet til en lettere laset, lysebrun trøje. Han lagde sig ned med tæppet over sig og puttede sig godt ind i det, "godnat," nåede han lige at mumle, før han faldt i søvn.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Man apr 08, 2013 8:31 am

Taylor lagde sig ved siden af med tøj og det hele på. han lukkede sine øjne og slappede af. det gik en del tid før han faldte i søvn, men det ente da med han faldt i søvn
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 8:38 am

Den næste morgen gik tingene hurtigt for sig. Hoover plejede at tage sig tid til at vågne, men han var så spændt på alle de ting, der skulle ske den dag, så han var tidligt oppe og kom hurtigt i tøjet, hvorefter han gik ind i stuen og tog afsked med sine forældre.
Cynthia kyssede ham på panden og så bekymret på hans rygsæk, "har du nu det hele med? Penge? Mad? Tæppe?"
Før Hoover kunne nå at svare, klukkede hans far, "rolig, skat, han har husket det hele. Husk nu at spise fisken, før den bliver dårlig, ikke?" han rodede kort i Hoovers hår og smilede.
"Skal jeg nok," Hoover gengældte smilet og rettede lidt på rygsækken.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Man apr 08, 2013 8:43 am

Taylor tog tingene med ro da han ikke rigtig havde noget at pakker sammen. han fik da sit tøj på og var med til afskeden. han holde sig dog lidt tilbage og lod dem havde deres familie afsked som de nu havde brug for. et lydløst gab nåede han lige at få gemt bag sin hånd, hvorefter han beragtede den lille familie. det var rart at se de tog tingene så pænt.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 08, 2013 8:49 am

Moren nikkede langsomt og gav Hoover et langt kram, "pas nu på dig selv," hun slap og så på Taylor, "også dig, Taylor. Gør nu ikke noget dumt," hun gik hen til ham og gav ham et ligeså langt kram. Da hun slap smilede hun til ham og tilføjede, "du er altid velkommen til at komme på besøg."
Hoover sukkede utålmodigt, "ja ja, mor. Vi skal altså skynde os. Vi ses, far. Vi ses, mor," han kyssede hurtigt dem begge på kinden, tog fat i Taylors håndled og trak ham med ud af hytten.

Cian stod udenfor, lænet op af havelågen. Da han så dem, løb han direkte hen til Taylor og sprang nærmest i armene på ham, "åh, Taylie, jeg har savnet dig så meget, meget, meget!~"
Han holdte godt fast i ham og pressede sin mund ned mod han skulder.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Man apr 08, 2013 8:54 am

Taylor blev lidt overrasket overrasket over krammet da han ikke lige havde regnet med at han ville få et kram. han skulle lige til at svare på det hun sagde da Hoover afbrød og træk ham med. men han så bare tilbage på de to venlige mennesker "skal jeg nok og mange tak for gæstfriheden og i vil nok se mig igen en dag" små råbte han med et glad smil og vinkede til dem.
da de kom ud så han så endelig på Hoover "du stresser.." andede nåede han ikke at sige før Cian sprang i armene på ham. han greb ham kun lige, men slap hurtigt igen og fik ham af sig "ja ja skib Cian.." sagde han bare små irriteret og begyndte at gå.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 3 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen

- Similar topics

:: Områder :: Protus