så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

:: Områder :: Protus

Side 2 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Go down

Re: så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

Indlæg by Cristy on Tirs mar 05, 2013 8:56 am

''Jeg har været i Protus mange gange, men jeg gør hvad jeg kan for ikke at blive bemærket. Ordner hvad jeg skal, og tager så afsted igen. Det passer mig fint, for på den måde forstyrrer jeg ingen, og ingen forstyrrer mig'', sagde Kaya. I det mindste havde Hoover aldrig spottet hende stjæle noget. Gudskelov. Hun vendte blikket mod Taylor, der tydeligvis var mistænksom. ''Jeg har levet sådan hele mit liv'', sagde hun stille. Det lød som en dårlig undskyldning, selvom hun bare havde ment det som en detalje. Hun opfattede ikke sig selv som en kriminel, så hun ville helst undgå, at de så hende som en.

Cristy

Antal indlæg : 13

Vis brugerens profil

Tilbage til toppen Go down

Re: så skal der findes et skib //forsættelse af rejsen er først lige gået igang//

Indlæg by SirDuckbutt on Tirs mar 05, 2013 9:30 am

"Ordner hvad du skal?" gentog Hoover og så spørgende og lettere mistænksomt på pigen. Hvad var det lige præcis, hun skulle i byen? Hoover tog jo selv nogen gange til andre byer for at sælge fisk, men hun så ikke ud til at have noget med, der kunne sælges, så hun måtte have et andet motiv.

"Naaaaarj!" beklagede Cian sig og strammede grebet, da Taylor forsøgte at få ham rystet af sig. Han havde ikke fuldt med i samtalen overhovedet - var kun fokuseret på Taylors ben.
Da benet endelig holdte stille, udstødte han et lettelsens suk og begyndte igen at gnave i buksebenet.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Geografisk sted : Amager

Vis brugerens profil http://www.mountainhigh.danskforum.net

Indlæg by Nød on Tirs mar 05, 2013 9:54 am

Taylor nikkede først af det hun sagde og det virkede da som en god forklaring, men da Hoover kom med flere spørgsmål blev han pludselig bevist om han havde lagt paraderne lidt. han så lidt ned på Cian og tænkte tingene igennem. ja hvilke ting? hun gav jo egentlig ikke den store brugbare information. han så på rødtoppen. det måtte være fordi det var den første kvinde længe han havde set. han sukkede svagt og så på Hoover med et tænkende blik. han havde lidt opgivet Cian, da han godt vidst han havde tabt kampen.
Nød

Antal indlæg : 337

Vis brugerens profil

Indlæg by Cristy on Tirs mar 05, 2013 10:54 pm

Kaya skulle lige til at svare Hoover, da hun blev distraheret af Cian. Hvad havde han også gang i? Hun fandt ham meget mystisk og svær at finde ud af. Kaya følte allerede, at hun lidt vidste hvem de andre to var, men ikke Cian.

Hun løsrev sig selv fra sine tanker, og nikkede så til Hoover. ''Korrekt'', sagde hun med et selvsikkert glimt i øjet. Hun kunne sagtens forklare sig, uden at afsløre sin levevej, siden hun også lavede andre ting når hun var i Protus. Hun kom her både for at stjæle, men modtog ofte almisser, der bestod af de diverse rester. Andre gange kom hun også bare til byen for at nyde sceneriet.

Cristy

Antal indlæg : 13

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Ons mar 06, 2013 8:20 am

Hoover så stadig spørgende på pigen, efter hun havde svaret, indtil han indså, at der ikke var mere. 'Korrekt' - var det virkelig hendes svar? Hun havde ikke lyst til at forklare sig eller noget?
Han sukkede opgivende, "fint nok," mumlede han med en let hovedrysten og gik så hen til sin hest og lod sine fingre køre igennem hendes manke.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Ons mar 06, 2013 9:18 am

Taylor så lidt efter Hoover og lagde hovedet på skrå, hvorefter han så på Kaya "jamen så lad os sige du skaffer et skib lovligvis... den hjælp ville være rigtig rar" sagde han imens han så på Kaya med et lille charmerende smil. igen prøvede han at trække sin ben til sig, men da det ikke rigtig lykkedes så han vredt ned på Cian "Cian.. nu holder du.. jeg gider ikke det der, hvis du vil have jeg bare skal bryde mig om dig den mindste lille bitte smule, så slipper du mig" sagde han små hårdt og så vredt på vampyren om sit ben.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør mar 30, 2013 9:37 am

Cian slap endelig med håbet om, at Taylor rent faktisk ville bryde sig bare en smule om ham, og rejste sig så op. Han smilede sødt og undskyldende til ham og holdte et forelskelsens suk i sig.

Hoover så hen på sin bror og sukkede småirriteret. Hun skjulte tydeligvis noget, og han forsøgte ikke engang at få det ud af hende. Idiot.
Han vendte blikket mod Kaya, "i morgen kl. 10 på stranden, okay?" han tvang en lille smil frem, da han jo inderst inde godt vidste, at det var Taylor, han var mopset på og ikke hende, "vi ses. Kom, Taylor. Kom, Raina," han klappede hesten og gik så af sted mod sin families hus.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør mar 30, 2013 9:45 am

Taylor så hen mod Hoover og nikkede kort, hvorefter han igen så på pigen "vi ses sov smukt" sagde han charmerende og tog hendes hånd, hvorefter han kyssede den og slap. han så kort på Cian der havde sluppet ham og gik så med Hoover. hurtigt kom han op ved siden af hoover og smilte glad til ham "det var da heldigt nok" sagde han muntert og så lidr rundt i byen. det var længe siden han havde været der og det var godt at se det igen.. på en måde. igen så han på Hoover med et roligt smil, hvorefter han så frem for sig "når glæder mig lidt til at møde din familie.. de har måske nogle sjove historier om min lille bror" sagde han med et muntert grin og puffede lidt til Hoover.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør mar 30, 2013 9:58 am

Cian luntede med Taylor og gik hele tiden lige bagved ham uden at slippe ham af syne.

Ja. Heldigt..." sagde Hoover fladt. Han nærede ikke særlig meget håb om, at Kaya ville finde et skib, de kunne sejle med. Med mindre hun havde virkelig gode forbindelser, var det næsten en umulighed. Da Taylor sagde det med hans familie og begyndte at grine og sågar puffe til ham, fløj hans humør en smule højere op, men meget hurtigt ned igen, da han kom i tanke om, at han skulle fortælle det hele til hans forældre. At han måske havde fundet sine ægte forældre. Sin bror. At han ville rejse. Han så lidt ned i jorden, mens de gik og sagde så, "jeg tænkte på, om... om vi ikke kunne vente lidt med at nævne alt det der familie-halløj for mine forældre, før til i morgen? De bliver altid så glade, når jeg kommer hjem, og jeg vil ikke ødelægge stemningen..."

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør mar 30, 2013 10:22 am

Taylor så lidt undrende på ham da han lød så flad. han rystede så kort på hovedet da det virkede som om hans lille broderlig.. agitige handling hjalp lidt på humøret. det fik Taylor til at smile, men det forsvandt meget hurtigt da han så hørte hvad Hoover sagde. han så frem for sig og rystede så stille på hovedet igen "tror du ikke dine forældre vil have det bedre med at du kan få det forklaret dem ordenlig en lige en hurtig farvel hilsen... du behøver ikke sige det som det første, men du må nødt til at fortælle dem og forklare... og de vil jo altid være din rigtig forældre... de har jo passet dig hele dit liv... du skal bare hen og møde din bioloiske mor sammen med din biologiske bror ik... dine forældre har intet at blive kede af du må bare forklare dem det meget enkel osv.. men hvis det er vil jeg gerne starte det... så det ikke er dig der ødelægger stemningen" ssgade han roligt og smilte varmt til Hoover
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør mar 30, 2013 11:08 am

Hoover sukkede. Han vidste godt, Taylor havde ret, men han havde virkelig bare ikke lyst til at sige det, "du har ret i det, men jeg vil bare gerne have et enkelt normalt minut med dem, før jeg fortæller det, og det får jeg ikke, for det første de vil spørge om, når vi kommer ind, er hvem du er." Lugten af fisk blev stærkere og stærkere, som de gik.

Cian brød sig bestemt ikke om det. Han trak sit ærme lidt længere ned, så det dækkede hans håndflade og placerede den foran sin næse for at få stanken lidt mindre ind i næsen.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Søn mar 31, 2013 4:53 am

Taylor tænkte lidt over det der blev sagt og blev slet ikke påvirket af at lugten forværres. han så lidt ned i jorden og nikkede så stielle. han forstod godt Hoover. hvem ville ikke have den normale hyggelige familie tid som man plagede. der lød et lille suk for Taylor og hans blik fokuserede nu igen på Hoover med et glad smil "du kan bare hente mig når du føler du er klar til at fortælle hvem jeg er... så venter jeg på dig her ude sammen med Cian så forstyrre han heller ikke" forklarede han roligt og sendte ham et venligt varmt smil. det passede ham fik hvis hoover gerne lige ville have sine forældre for sig selv, det forstod han jo godt. så han var parat til at skulle vente udenfor til Hoover var klar.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Søn mar 31, 2013 12:53 pm

Hoover blev en smule rørt af Taylors venlighed men svarede, "jeg tænkte nu mere, at jeg kunne sige, du var en... Ven, jeg havde mødt," han rømmede så lavt og tilføjede mumlende, "jeg vil ikke have, du står herude i kulden."
Han så kort på ham og så lige frem igen.

Cian luntede op på siden af Taylor og fik med sin frie hånd fat i Taylors og flettede sine fingre ind i hans.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Man apr 01, 2013 1:20 am

taylor hævede øjenbryndet og grinte lidt "oorh du bekymre dig om mig" sagde han drillende og smilte flabet til ham "vi gør det su helst vil.. men dine forældre skal have det afvide før imorgen så de kan stille spørgsmål og du kan forklare det ordenlig eller jeg kan forklare, hvad du syntes er bedst" sagde han roligt stadig med et smil på læben. hans blik rg med det samme ned på sin hånd, da han mærkede Cians hånd i sin. hurtigt træk han den til sig så deres fingre gled fra hinanden igen "Cian nej!" sagde han irriteret, hvorefter han så på Hoover igen "hvad med Cian.. skal han også med ind?" spurgte han lidt skæptisk da han ikke ville have ham med ind hvis han skulle være ærlig.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Man apr 01, 2013 11:40 am

"Ja. Ja, jeg skal nok fortælle dem det før i morgen, det lover jeg," svarede Hoover og åbnede munden for at sige mere men opdagede at Taylors opmærksomhed var rettet på Cian. Han smilede skævt af dem og rystede kort på hovedet, hvorefter han svarede på Taylors spørgsmål, "nu må vi se," han rystede dog hurtigt på hovedet, mens han lavede en grimasse til hans bror for at indikere, at Cian absolut ikke skulle med ind.

Cian så på Taylor med store, triste øjne og underlæben skudt frem og så ned på hans hånd med selv samme blik. Han snøftede beklagende men fik hurtigt rettet sit blik hen mod Hoover, da han sagde, han måske kunne komme ind. Dog gjorde han det ikke hurtigt nok til at se grimassen, der indikerede, at han løj. Han smilede derfor stort og trykkede sig kærligt ind til Taylors overarm, "rrrhhh~"

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Tirs apr 02, 2013 4:06 am

Taylor så på Hoover og smilte skævt over hans lille indikation at han ikke skulle med ind i huset "mmh.. godt nok at du siger det til dem" sagde han roligt og så så lidt ned på Cian som klamrede sig til hans overarm. et lille suk forlod hans læber. igen træk han sin arm til sig og gik videre "er der langt endnu?" spurgte han og gjorde meget ud af ikke at give Cian mere opmærksomhed.

//sorry det blev så kort ^^//
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Tirs apr 02, 2013 9:38 pm

//Det er bare i orden x3//

Cian puttede sig bare ind til Taylor igen, ligeglad med den tydelige afvisning.

Hoover nikkede hen mod et kvadratisk lerhus, der lå et lille stykke foran dem som svar. Få sekunder efter var de derhenne. Han åbnede den lille, fine træhavelåge, gik gennem en have fyldt med forskellige slags grøntsager, der var pænt stillet op i rækker, og så hen til hoveddøren, som han bankede på. Han så på Taylor, "husk nu: du er min ven. Okay?"
Ikke lang tid efter kom en lav, lettere gråhåret kvinde frem i dørindgangen, og før Hoover kunne nå at sige noget, havde hun allerede kastet sine arme omkring ham, mens hun gentagne gange kyssede ham på kinden, "åh, min lille skat! Jeg har været så bekymret, fordi det har taget dig så lang tid!" hun gav slip og så på hans krop med et nærmest bebrejdende blik, "har du nu husket at spise? Du har da spist, ikke? Jeg synes, du er blevet tyndere..."
"Mor," afbrød Hoover lettere rødmende, "jeg har det altså fint."

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Tirs apr 02, 2013 10:04 pm

Taylor gik bare med Hoover imens han skubbede Cian af sig igen og gjorde hvad hun kunne for at undgå ham. han stoppede op bag Hoover og nikkede bare til det han sagde. bare en ven. han grinte lidt for sig selv lige i der døren åbnede, hvor han bare forstummede helt og smilte høfligt da en kvinde kom ud af døren. han betragtede mor og søns typiske møde... en bekymret mor og en pinligberørt søn. han grinte et lille kort og meget lavt grin og smilte glad over at se det. det var godt at vide Hoover var opvokset et godt sted, med venlige og gode familie mennesker. han tænkte lidt tilbage på sin barndom der ikke havde været helt nem altid... igen så han på Hoover og smilte lidt svagere. det var nok meget godt Hoover opvoksede at andet sted.. det var jo ikke altid nemt på hjemmefronten. Taylor så så på Hoovers mor med et høfligt smil og ventede pænt på at blive hils på.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Fre apr 05, 2013 9:22 pm

"Okay, skat, hvis du siger det," sagde moren endelig og holdte begge sine hænder på Hoovers kinder. Hun klappede dem blidt og lod så sine hænder falde ned igen, hvorefter hun så på Taylor og Cian. Hun klukkede kort, "og hvem er dine venner, du har med dig?"
Hoover rømmede sig, stadig en smule flov over at blive behandlet som et lille barn, "mor, det her er Taylor og Cian," han lavede en håndbevægelse mod dem begge og fortsatte, "jeg mødte dem på vejen hjem, og... jeg tænkte på, om Taylor ikke må overnatte her en enkelt nat?"

Cians ansigt fordrejede sig til en mopset mine, der tydeligt viste, at han følte sig uretfærdigt behandlet, fordi han ikke blev tilbudt en soveplads.

Moren smilede let til Hoover, "selvfølgelig må han det," hun vendte sit blik mod Taylor, tog hans hånd og gav den et kærligt tryk, mens hun smilede venligt, "jeg hedder Cynthia, Hoovers mor," hun tilføjede hurtigt, "er du sulten? Tørstig? Du siger bare til, hvis du mangler noget, okay?"

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Fre apr 05, 2013 11:09 pm

Taylor smilte venligt til Hoovers mor og trykkede helt blidt hendes hånd "mange tak for deres gæstfrihed fru. og jeg er Taylor dusørjæger" præsenterede han sig med en høflig stemme og et meget venligt smil. han havde altid været god til høflighed og en god gæst hvis han selv skulle sige det. han kiggede slet ikke på Cian han var bare glad for han ikke skulle med ind, det passede ham rigtig godt.
Taylor så lidt tid på Hoover med et glad smil, hvorefter han igen så på Cynthia "jeg vil ikke være til besvær, men et glas vand ville være meget rart" sagde han venligt og slap rolig hendes hånd og kløede sig lidt i nakken. han ville ikke være til besvær. hoover havde jo sagt penge ikke lige var det de havde flest af, så han ville ikke tage for meget af deres føde og penge.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 12:03 am

Cynthia nikkede stadig med et smil på læben, "du er skam slet ikke til besvær. Det er da hyggeligt at have Hoovers venner på besøg. Og en dusørjæger; så føler jeg mig jo helt tryg," hun grinede kort og fortsatte, "jeg går hen og henter noget vand fra brønden. I går bare ind og hygger jer imens," hun greb en stor spand, smilede til dem alle en sidste gang og gik så.
Hoover vinkede efter hende og så på Taylor, "kom," han skulle til at gå ind, da der blev taget fat i hans ærme.

Cian havde et godt greb i hans ærme og så surt på ham, "hvorfor må jeg ikke komme med indind?"

Hoover så tilbage på Cian og sagde koldt, "fordi du er irriterende. Desuden har du ikke brug for et sovested. Du sover ikke," han fjernede hans hånd og tilføjede alvorligt, "og hvis du så meget som overvejer at røre mine forældre, så er jeg sikker på, Taylor bliver meget vred på dig. Ikke, Taylor?" han så på sin bror.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 12:17 am

Taylor så efter cynthia "mange tak" nåede han lige t sige og skulle til at gå med Hoover da Cian blandede sig. han vendte si blik på Cian og så ikke glad ud "du skal ikke røre Hoover! og du holder dig fra denne familie... du kan eventuelt bruge natten på at finde hende den rødhårede ..holde øje med hende.. du skal ikke med her" sagde han meget alvorligt og var tydeligvis ikke glad for han havde lagt hånden på Hoover. han så på Hoover og nikke mod indgangen som et tegn på han skulle gå ind, hvorefter han så på Cian igen "du skal opføre dig ordenligt.. og hvis du er så glad for mig så hjælp med at finde et skib... hold dig her fra forstået?" sagde han meget bestemt og så meget alvorligt ind i hans øjne, hvorefter han vente sig om og gik ind sammen med Hoover.
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 12:39 am

Cian så mopset på Taylor men svarede ikke igen. Han ville ikke være uvenner med ham. Ikke for noget i verdenen.

Hoover smilede let. Han var mere end tilfreds med det, Taylor sagde. Han gik indenfor, lukkede døren efter sig og hang sin kappe op. Han gabte og gik ind på sit værelse, der var lille men hyggeligt og varmt. "Øhm..." begyndte han, "vi kommer til at sove i samme seng. Vi har ikke nogen ekstramadrasser eller sofa, du kan sove på."

Cian stampede irriteret i jorden og begyndte at kigge ind gennem alle vinduerne, indtil han endelig fandt vinduet til Hoovers værelse. Han så på Taylor og sukkede. Hvor ville han dog godt ind til ham.

SirDuckbutt

Indlæg by Nød on Lør apr 06, 2013 12:50 am

Taylor fulgte med hoover og kunne godt se de måske ikke var rige men der var hyggeligt. da de var på værelset så han på sengen og tænkte lidt over det han sagde "det er okay... det overlever vi jo nok en nat" sagde han roligt og havde ikke det store problem med det bare det kun var en nat. så så ha på Hoover med et skævt smil "sjovt jeg havde allerede gættet du ville være mors dreng" grinte han små drillende og smilte skævt
Nød

Vis brugerens profil

Indlæg by SirDuckbutt on Lør apr 06, 2013 3:11 am

Hoover gengældte smilet, men det blegnede hurtigt over det, Taylor sagde. Han fnøs fornærmet og rettede på det tykke tæppe, der blev brugt som dyne, "jeg er ikke mors dreng... Jeg er bare--" en høj lyd inde fra stuen afbrød ham, og snart efter løb han derind for at undersøge, hvad det var. Hans far stod i stuen og havde lige stillet en kurv med fisk på bordet. Han så op, da han fik øje på Hoover, og smilede så over hele ansigtet, "velkommen hjem, min dreng! Du aner ikke hvor nervøs, din mor har været."
Hoover smilede stort tilbage, "sådan kender vi hende jo bedst," han luntede hen og så på fiskene, "wauw! Der var da vist bid idag."

SirDuckbutt

Indlæg by Sponsored content

Sponsored content

Side 2 af 6 Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Tilbage til toppen

- Similar topics

:: Områder :: Protus