Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

2 deltagere

 :: Områder :: Skoven

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Man Feb 04, 2013 9:00 am

Taylor blev ikke ligefrem glad over Cian kom så tæt på og det hjælp slet ikke at han fik hans hår i ansigtet. det fik ham til at rykke en smule væk og først der gik det op for ham at han havde mærket en kulde fra Cian der virkede mærkeligt. han så lidt tid på ham og derefter hen på Hoover "sove her?" sagde han underende og derefter hen på Nomi med et meget beregtende blik. han havde allerede lagt mærke til at Cian ok var vampyr


Nomi så lidt på de tre drenge og endte til sidst med at se på Taylor med et skævt smil "ja... han manglede et sted at... overnatte" sagde hun roligt og så så lidt på Cian "Cian.... er du vampyr?.. tal nu sandt...det er jo det allerbedste ik?" sagde hun roligt og lagde hovedet svagt på skrå. hun havde lagt mærke til hun som pige ikke ligefrem var interessant for Cian så hun frygtede ikke rigtig noget.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Man Feb 04, 2013 9:12 am

Hoover greb tre pinde og stak dem gennem stykkerne af kaninkød. Han løftede hovedet for at se på Taylor og anstrengte sig for ikke at grine af Cians ekstreme tilnærmelser. Stakkels Taylor... men han fortjente det nu en smule.

Cian rykkede sig bare tættere på Taylor og greb fat om hans arm. Hans store, stærke, mandige arm...
Han begyndte blidt at gnave i hans ærme, idet Nomi talte til ham, "mhhh, okay, I fik mig. Jeg plejer at kunne skjule det bedre, men..." han lagde sit hoved tæt ind til Taylors overarm og sukkede forelsket, "det er bare ikke nemt, når man sådan møder sin store kærlighed~"

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Man Feb 04, 2013 9:21 am

selvom Taylor havde regnet det ud var det ikke særlig fedt at få det bekræftet at han var vampyr. han så anstrægt på Cian da han knavede i hans trøje og prøvede at få sig vreden fri, men sad så helt stille da han hørte ordene 'store kærlighed'. det fil Tyalor til at fare op og flyttede sig hurtigt væk fra Cian "hvad i... det kan du godt glemme" sagde han meget strangt og lettere forvirret. det var ikke lige det han havde regnet med, men det gav da mening i forhold til de blikke Cian havde sendt ham. hhan fik helt gåsehud af tanken og rystede kort i hele kroppen


Nomi grinte bare af alt der skete og hyggede sig bare med situationen "Cian jeg tror jeg må skuffe dig taylor er alt for selvglad til at kunne give plads til en til i sit liv" sagde hun flabet og grinte igen. dette morede hende. så kunne det da godt være denne nat ville blive god alligevel.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Man Feb 04, 2013 9:33 am

Cian så forskrækket på Taylor, da han pludselig farede op, men hans fjerne og forførende ansigtsudtryk var hurtigt tilbage, "for selvglad, hm~" han rejste sig op og lagde sit hoved på skrå, stadig smilende, "jeg skal nok få dig til at elske mig. Elske mig af hele dit hjerte," han gik hen mod ham, forbi ham og lagde så armene om ham bagfra, "indtil du tigger mig om at gøre dig til vampyr, så du kan elske mig... for evigt og altid~"

Hoover rystede på hovedet af Cian. Han havde kun mødt to vampyrer gennem hele sit liv. De havde sneget sig ind i Protus men var heldigvis hurtigt blevet fanget og dømt til døden for næsten at slå en ung kvinde ihjel. Derfor anede han ikke, om alle vampyrer var særlinge, eller om det bare var Cian.
Han greb bladene, han havde fundet i skoven og knuste dem over kødet, hvilket gav en bedre smag.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Man Feb 04, 2013 9:40 am

Taylor stivnede i hele kroppen og sank en lille klump, da han mærkede vampyrens kolde arme blive lagt omkring ham bagfra. han rystede stille på hovedet "hør... jeg.. jeg skal ikke være vampyr... jeg er dæmon og det skal jeg blive ved med at være.... jeg bryde mig ikke om du stå så tæt på mig og tro miig jeg vil ikke komme til at elske dig... jeg er ikke ligefrem til drenge" sagde han meget ligeud og stod helt stille. han sørgede dog for at hans hår dækkede hans hals så godt som overhoved muligt for han havde ikke lyst til at skulle blive bidt nu. han så så vredt over på Nomi som bare sad og morede sig over hvad der skete

Nomi sad ja bare og morede sig over hele situationen. det var længe siden hun havde moret sig så meget over noget så simpelt. nu var det jo kun sjovt hun havde taget den fremmede vampyr med. hun så så he på Hoover der ikke rigtig virkede som om han synes det var sjovt eller morede sig "savner du opmærksomhed Hoover" sagde hun så med et svagt smil og lagde hovedet på skrå
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Man Feb 04, 2013 9:53 am

"Det kan der hurtigt laves om på~" hviskede Cian i Taylors øre. Han fjernede hans nakkehår med sine læber og kyssede ham en enkelt gang i nakken, før han modvilligt slap og satte sig tilbage på sin plads. Han klappede på pladsen ved siden af sig som tegn på, at Taylor skulle sætte sig ved siden af ham.

Hoover havde lige strøget det sidste bladfnuller ud over kødet, da Nomi sagde noget til ham. Han så på hende, trak lidt på sin ene skulder og sagde så, "jeg sidder vist bare lidt i mine egne tanker," han fik placeret kødet over det varme bål og satte sig så ved siden af Nomi. Hun var nu helt okay. Hård i starten, men hun var vist blødnet lidt op.
Han så på Cian og rystede igen på hovedet og sagde så lavt til hende, så Taylor ikke kunne høre ham, "jeg tror Taylor har fået sig en lille kæreste."

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Man Feb 04, 2013 10:28 am

Taylor stivnede i hele kroppen og da han hørte den lille hvisken. det hjælp ikke han mærkede det lille kys. hele hans kro var som forstennet og han løsnede først op da Cian flyttede sig "nnnhaarg" udbrød han og rystede kort i kroppen igen og så vredt hen på Nomi der sad og grinte. hvorefter han så hen på Cian og rystede hurtigt på hovedet "glem det.. jeg er ikke dum" sagde han og satte sig et godt stykke fra Cian, men da hulen jo ikke ligefrem var stor var det ikek så langt igen.


Nomi betragtede Hoover lidt og smilte skævt. hun så lidt på gløderne og lod bare hoover sætte sig. hun så efter lidt tid på ham og grinte lidt "tja... han trænger til det" sagde hun lavmælt med et skævt smil. hun betragtede ham igen "hvem er du for Taylor... hvor kender du ham fra?" spurgte hun så da det egentlig havde undret hende lidt at Taylor rendte rundt med en dreng. hun så ham nrmalt med kvinder så det var lidt mærkeligt for hende.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Man Feb 04, 2013 10:46 am

Cian fniste lavt af Taylors afvisning. Han kiggede på ham i et par sekunder, før han greb en pind og tegnede en hjerte på jorden med bogstaverne 'C' og 'T' skrevet indeni. Han sukkede forelsket for sig selv.

Hoover grinede kort af Nomis kommentar og kiggede så ind i gløderne, da han fik et spørgsmål, "jeg er... muligvis hans lillebror," han smilede lidt af den sætning, fordi han selv syntes, den lød en smule mærkelig, "det mærke jeg har på mit håndled er åbenbart noget, der hører til hans familie, så... ja."

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Man Feb 04, 2013 10:52 am

Taylor så kort på hjertet og så så derefter hurtigt væk. han så ikke ligefrem tilfreds ud. det var ikke lige dette han havde regnet med skulle ske da han tænkte de kunne overnatte ved Nomi.


Nomi så på gløderne imens hun lyttede til hvad Hoover sagde "lillebror... han har aldrig nævnt at han skulle have en lillebror.." sagde hun roligt hvorefter hun så så på ham igen "men hvis du virkelig er hans bror.. så bare vent og hver tålmodig... det kan godt være han virker som en selvglad nar.. men familie betyder alt for ham... så hvis du virkelig er hans lillebror, så skal han nok gør alt for at passe på dig" sagde hun med et lille smil og lukkede sp roligt sine øjne
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Man Feb 04, 2013 11:06 am

Cian lagde mærke til, at Taylor kiggede på hjertet. Han smed pinden fra sig og gabte, idet han forsigtigt lod sin bagdel glide hele vejen hen til Taylor. Han lod sig falde ned på siden med hovedet i Taylors skød, greb fat i hans bukseben og lukkede øjnene, "mh... Taylor...~"

"Hm," mumlede Hoover og så over på Taylor, der så meget utilfreds ud. Det fik igen et lille smil frem på hans læber, og han gengældte Nomis smil, "tak, Nomi. For rådet og... og for huslyet. Det er virkelig venligt af dig," han så ind i gløderne igen og kom så til at tænke på noget, "hey, hvor kender du egentlig Taylor fra? En fyr som ham og en pige som dig..." han så nervøst på Nomi, "I har vel ikke været... Ehm... partnere... vel?"

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Man Feb 04, 2013 11:18 am

Taylor blev lidt overrasket da Cian pludselig var tæt på igen og så bare væk fra ham. han var tydeligvis meget utilfreds og nød bestemt ikke at han skulle være så tæt på. han tog en dyb indånding og knyttede stille sine hænder "forpulede lille.." han mumlede en masse ting man ikke rigtig kunne høre eller forstå udover hvis man var ham selv.


Nomi rystede stille på hovedet "du behøver skam ikke at takke..." sagde hun roligt og åbnede sine øjne igen, hvorefter hun så på Hoover med et lille smil "nej.. det kunne jeg aldrig finde på... ser du jeg er tyv... jeg stjæler for at overleve, da kød og bær ikke altid er nok... en dag var jeg inde i byen og kunne se han havde mange penge... jeg prøvede at stjæle fra ham, men som du nok ved er en dusørjæger... og han er en af de bedste.. han har aldrig lodet nogen kriminelle gå.. udover mig... fordi jeg kunne noget han ikke lige frem havde forventet.. ser du.. jeg har en evne som selv Taylor ikke kunne overvinde.. nu har vi så den aftale at han lader mig være så længe jeg vil give ham husly hvis han mangler når han rejser igennem skoven" fortalte hun med et lille stolt på læberne. det var tydeligt at hun var stolt over at være den eneste han ikke havde afleveret til vagterne.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Man Feb 04, 2013 11:26 am

Cian puttede sig ind i Taylors skød. Hans hoved lå perfekt - bare endnu et tegn på, at de var skabt for hinanden.

Hoover lyttede interesseret til Nomi. Da hun var færdig havde han en spørgsmål til hende, hun nok ikke ville besvare. Men hans nysgerrighed tog over, så han prøvede alligevel, "når du siger 'evne', hvad mener du så? Hvilken slags evne?"

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 2:44 am

Taylor lagde armene ove kors og så væk fra alle sammen. han sad bare og så sur ud.



Nomi grinte lidt af Hoovers spørgsmål og rystede stille på hovedet "det må du finde ud af hvis jeg for brug for den... jeg afsløre den ikke for fremmede uden grund" sagde hun roligt og smilte venlligt til ham. han var stadig fremmede for hende, så hun ville ikke tro sig sådan nogle ting til ham.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Tirs Feb 05, 2013 3:01 am

Hoover smilede forstående, "nej, okay. Undskyld, jeg spurgte, det var dumt af mig," han så på kødet og sukkede lavt, da han kunne høre sin egen mave rumle, "det kommer til at tage mindst en kvarter, før de er færdige."
Han vidste godt, at han ikke kunne tillade sig at beklage sig på den måde, og desuden kunne Nomi ikke gøre noget ved det, så han så hen på Taylor og skiftede så hurtigt emne, "jeg tænkte på, om vi ikke kunne binde ham fast et eller andet sted i hulen. Jeg... jeg er en smule nervøs for, om han kunne finde på at gøre noget ved os om natten," han rykkede sit småbedende blik hen på Nomi igen. Han mente oprigtigt, hvad han sagde; han havde nemlig hørt mange historier om, hvor luskede, farlige og følelseskolde vampyrer var.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 3:17 am

Nomi rystede stille på hovedet for ligesom at sige det var okay. hun så lidt tid på kødet og grinte bare lidt ag Hoovers beklagelse "så længe der kommer mad er livet godt" sagde hu roligt. det var ikke altid hun fik mad, så det var bare rrat at være sikker på et ordenlig god måltid. hun så lidt hen på Taylor og Cian "bare rolig... jeg holder mig vågen i nat... så holder jeg øje med ham" sagde hun roligt og smilte venilgt til Hoover "så intet at være bange for... du kan sove trygt her" sagde hun roligt og lænte sig tilbage "og så du ved det.. tog jeg ham med fordi... det er bedre at vide præcis hvor faren af end ikke at vide det" sagde hun roligt og lukkede sine øjne, hvorefter hun tog en dyb indånding. god duft af dejlig mad
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Tirs Feb 05, 2013 3:40 am

Men..." begyndte Hoover, da hun sagde, hun ville holde sig vågen, men han stoppede sig selv. Han vidste udmærket godt, at han ikke kunne tale hende fra det. Han nikkede stille, "det var nok også det bedste at gøre..." han så igen på Cian, der så utrolig fredfyldt ud, som han lå der, men den dårlige fornemmelse forsvandt alligevel ikke.
Et godt stykke tid efter, var maden klar. Hoover rejste sig, tog spyddene og rakte et til Taylor og et til Nomi, "vær så god!"

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 4:12 am

Nomi nikkede stille og så hen på Taylor og Cian. hun sad lidt tid og betragtede kødet blive færdig. da hun efter noget tid fik stukket et soyd med kanin på, tog hun glad imoddet og begyndte at spise "mmh... der smaer godt" sagde hun oprigtigt og smilte venligt til ham. det var rart med noget godt mad

Taylor tog imod spydet og begydte at spise. han sagde ikke rigtig noget men det var tydeligt han kunne lide maden. han sad s stille som muligt så han ikke pludselig skulle få en hvis vampyr på nakken igen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Tirs Feb 05, 2013 5:36 am

Hoover gengældte smilet og satte sig igen ved siden af Nomi, denne gang i skrædderstilling. Han begyndte selv at bide kødet af spyddet og tænkte ikke på sine manerer overhovedet, som han sad der og proppede i sig. Men han var sulten, og desuden var ingen af dem ligefrem fine mennesker, så... skidt pyt!

Cian rynkede på næsen, da en forfærdelig lugt omringede ham. Han holdte sig for næsen, rettede sig op og så på spyddet med kød på, "adr bwadr..."
Selvom han ikke var meget for det, rykkede han en lille halv meter væk fra Taylor. Stanken var for fæl for ham.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 7:12 am

Nomi spiste helle ikke ligefrem pænt, det var ikke rigtig noget hun sådan tænkte over nu levede hun jo også i skoven. hun blev også ret hurtig færdig med at spise. hun fik fik spist det sidste kød og lagde spyddet fra sig. hun lænede sig tilbage op af hule væggen og lukkede sine øjne "Hoover jeg lukker lige øjnene lidt, når du og Taylor er færdige kan i bare vække mig" sagde hun lavmælt og lød meget roligt.


Taylor så ldt på Cian og blev tydeligt glad. han smlte tilfreds og så på Nomi og Hoover imens han spiste. han spiste dog ret langsomt, da han ville trække tiden så meget ud som muligt før Cian sikkert vil rykke sig tilbage til ham igen.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Tirs Feb 05, 2013 7:45 am

Hoover så på Nomi, "oh. Okay, selvfølgelig," sikke en sund appetit hun havde sig. Hoover havde kun spist halvdelen af kødet på sit eget spyd. Han smilede forsigtigt og kunne ikke lade være med at føle stor respekt for denne kvinde.
Han spiste videre og flyttede sit blik hen på Taylor. Cian havde rykket sig, hvilket han havde blandede følelser omkring; det var jo lidt sjovt at se Taylor blive irriteret på den måde, men samtidig var Cian jo farlig, så det bedste var vel, at han sad et stykke væk fra ham.

Cian så betaget og lettere trist på Taylor, mens han udstødte nogle små, beklagende lyde. Da han regnede ud, at hans jamren ikke virkede, tog han bare pinden op fra jorden igen og begyndte at tegne detaljer på hjertet, der var tegnet på jorden. Han sukkede forelsket op til flere gange, mens han ventede på, at Taylor havde spist færdig.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 7:55 am

Nomi smilte stille imens hun sad og slappede af med øjnene lukkede. der gik ikke længe før hun døsede lidt væk, for hun havde haft en lang dag og var godt træt. men når hun havde gæster nægtede hun at sove i læbet af natten for der var risikoen for at der kom vagter fra byen og det ville hun være kklar til.


Taylor hørte godt alle lydene fra vampyren, men ignorerede dem så vidt muligt. han havde nogenlunde spist halvdelen af sit kød og så så på Hoover og Nomi "er du klar til imorgen?" spurgte han så med et lille smil og bed et stykke kød af. han nød virkelig friheden da Cia ikek ville side så tæt på ham når han spiste kød.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Tirs Feb 05, 2013 8:02 am

Hoover nikkede, "endnu en dags vandring," han sukkede lavt, dog med et lille smil på læben, "vi er ikke engang halvvejs endnu. Det er også fordi Raina er så langsom..."
Han så hen mod hulens udgang og kunne ikke lade være med at bekymre sig lidt om sin hest, der stod derude. Alene og ubeskyttet. Hm... men der var jo masser af græs, hun kunne spise og desuden; hvem ville stjæle en gammel hest?

Imens var Cian ved at blive godt irriteret af at blive ignoreret. Han begyndte at gøre forskellige ting for at få Taylors opmærksomhed; åbnede sin skjorte mere op, kom med beklagende og mopsede lyde, ja, han begyndte endda at synge en gammel vise om en drage, der blev forelsket i en ridder.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 8:12 am

Taylor nikkede stille og træk svagt på skuldrende "ja... sådan er det jo når heste blive gamle" sagde han roligt og tog en bid mere. han lagde hovedet svagt på skrå og havde det lidt svært ved bare at ignorere Cian, da han prøvede så ihærdig for at fp opmærksomhed. men Taylor ville ikke give ham opmærksomhed. han fokuserede bare på Hoover og smilte roligt til ham. han var stadig rigtigt langsom til at spise.

Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af SirDuckbutt Tirs Feb 05, 2013 8:26 am

"Mhm. Jeg har også efterhånden indset, at hun snart stiller træskoene," han sukkede lavt, "hun har været en rigtig god hest."
Selvom Hoover også forsøgte på at ignorere Cian og føre samtalen ordentlig, kunne han ikke lade være med at kigge på ham et par gange.

Cian lagde sig ned på jorden, rullede om på maven og så om på ryggen igen, mens han flæbede falskt.
Han rakte sine hænder hen mod Taylors fødder, selvom han godt vidste, han ikke kunne nå og kom med overdrevne lyde, der lød som om, at han var på dødens rand.

Hoover rullede med øjnene og tog den sidste bid, hvorefter han smed spyddet fra sig. Han lænede sig tilbage mod klippevæggen med et tilfredst suk og lukkede øjnene.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Nød Tirs Feb 05, 2013 9:24 am

Taylor træk på skuldrende og så lidt i de næsten udbrandte gløder "tja det er jo det der sker efter så mange år... men hun har jo sikkert haft det godt i sit liv" sagde han lidt opmuntrende og smilte skævt til Hoover. han fik spist det sidste kød og lagde lidt modvilligt spyddet fra sig, da han viste Cian nok vil komme tæt på igen. han træk så sine ben op ti sig for at prøve at undgå cian


Nomi træk vejret dybt ind og sad og var faldet lidt hen i en let søvn.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse) - Page 3 Empty Sv: rejsen er først lige gået igang (forsættelse på klar til en lang rejse)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 9 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Områder :: Skoven

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum