Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

klar til en lang rejse

2 deltagere

 :: Områder :: Negare

Go down

klar til en lang rejse Empty klar til en lang rejse

Indlæg af Nød Ons Jan 30, 2013 8:55 am

Taylor stod lænet op af muren til kroen og ventede. det havde været en lang nat med mange distraherende tanker og bekymringer om rejsen han nu skulle på. han sukkede dybt og tog sig til hovedet. han anede ikke hvordan det skulle gå, men han kunne forstille sig en masse stilhed efter fuglt af en masser skænderi og dikutioner. det ville blive helt forfærdeligt og det var ikke fordi han ikke ville give Hoover en chance, men han havde det bare svært med den knægt. Taylor så lidt frem for sig og betragtede de få mennesker der gik forbi. det var nu stadig lidt tidligt, men hoover kom nok snart. et lille gab undslap ham og det fik ham til at vifte lidt foran sin mund med sin hånd, helt uden grund.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af SirDuckbutt Ons Jan 30, 2013 9:16 am

Hoovers underbevidsthed havde vækket ham tidligt om morgenen. Om det var fordi han glædede sig, var spændt, virkelig ville hjem eller bare var utrolig sulten, anede han ikke. Uanset hvad kom han hurtigt op, fik tøj på, giv ned af de gamle, knirkende trapper i kroen og så udenfor. Vejret var varmt og behageligt - perfekt vejr til en rejse.
Han strakte sine arme og gned sine øjne, idet han fik øje på hans såkaldte bror. Hvor lang tid havde han stået der...?
Hoover rømmede sig lavt og gik hen til ham, "skal vi komme afsted?"

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af Nød Ons Jan 30, 2013 9:23 am

Taylor så hoover kom ud og smilte svagt. han stod bare og kiggede på ham og rettede sig først op da Hoover havde opdaget ham. han nikkede kort og stak sine hænder i sine lommer, hvorefter han begyndte at gå mod skoven, men stoppede hurtigt op, da han kom til at tænke på Hoover måske havde brug for noget. han måtte jo være lidt flink eller prøve på det, ik? "er der noget du mangler? mad, vand eller noget andet?" spurgte han så om, imens han så om på hoover over sin skulder med et svagt venligt smil. han ville prøve at være flink, men hvor længe han ville kunne holde det anede han ikke. det gik meget an på om hans 'lillebror' var provokerende eller ej.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af SirDuckbutt Ons Jan 30, 2013 9:35 am

Hoover fulgte stille med; gik hele tiden mindst en meter bag ham. Gad ikke ligne en hundehvalp, der rendte i røven på dens ejer.
Da han blev spurgt, om han manglede noget, rystede han stille på hovedet, "jeg må ikke købe noget for de penge jeg har. Desuden fanger vi bare noget i skoven. Jeg laver nogle rimelig gode kaninspyd, og dem er der masser af i skoven," tilføjede han til sidst med en så opmuntrende tone så muligt, selvom han inderst inde godt vidste, at en tur med den fyr ville være et rent maeridt.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af Nød Ons Jan 30, 2013 9:43 am

Taylor så lidt tid på ham, hvorefter han så gik videre "jamen.. det glæder jeg mig til... så sår du for mad og jeg for sove plads" sagde han roligt og lukkede sine øjne. han gik stadig selvom han havde lukkede øjne. sådan gik han lidt tid, hvorefter han åbnede øjnene igen "glæder mig til at smage din kaninspyd så..." tilføjede han så efter den lang pause og smilte svagt til hoover "jeg hedder iøvrigt Taylor... bare så du ved det" sagde han så roligt og så lidt op på den morgenfriske himmel med godt vejr. det var nu en god måde at svarte dagen på og indtil videre gik det da okay med dem. Taylor måtte bare slappe af og ignorere hvis Hoover kom med nogen rapkæftet sætning, så skulle det nok gå helt fint.
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af SirDuckbutt Fre Feb 01, 2013 8:44 am

Hoover så på ham. Taylor, huh? Efter et par sekunders stilhed sagde han selv, "jeg hedder Hoover."
Han satte tempo på og luntede op foran Taylor, "og Hoover skal lige hente sin hest. Vi mødes udenfor, okay?"
Han ventede ikke på svar. luntede bare videre hen til stedet, han havde stillet sin hest.

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af Nød Fre Feb 01, 2013 10:16 am

Taylor nikkede stille da navnet blev nævnt. han havde jo fået Hoovers navn afvide aftenen før. Taylor gik bare videre og så ikke rigtig efter Hoover. han vidste ikke rigtig hvad han skulle stille op med Hoover hele rejsen, men siden han var søn af en fisker familie og tit tog turen til Negare for at sælge fisk så måtte han vel kunne klare sig i skoven, så Taylor behøvede vel ikke passe på ham. roligt rystede han på hovedet og kørte en hånd igennem sit hår. der gik ikke længe før han var endt ved byens indgang, passerede den og havnede ude i skoven.

//forsætter i skoven//
Nød
Nød

Antal indlæg : 337
Join date : 30/11/12
Age : 28

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af SirDuckbutt Søn Feb 03, 2013 1:27 am

//fortsætter i skoven//

SirDuckbutt

Antal indlæg : 199
Join date : 18/01/13
Age : 29
Geografisk sted : Amager

http://www.mountainhigh.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

klar til en lang rejse Empty Sv: klar til en lang rejse

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 :: Områder :: Negare

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum